BIM Oktober 2024
Förlåt att jag såg svaret så sent❤️
har tyvärr inga stickor, gick in på apoteket idag men det fanns inga förutom digitala där😞
Hörrni jag tror att jag har plussat. Ska testa imorgon igen.
Testade på äl+9 tokblankt. Och nu på äl+11 och jag ser definitivt något, svårt att få det att synas lika bra på bild. (inget testa tidigt, utan ett vanligt.)
Tempen dippade rejält igår så jag tänkte att det är kört, men brösten fortsätter ömma och jag har mer flytningar än vanligt. Och så idag flög tempen upp, så jag tänkte att jag testar väl då även om jag kände att det är ju ändå kört.
Vad skönt att du känt av äl så tydligt denna månad, känns som ett positivt tecken redan nu för din del!
Ja jag tänker att det kanske är för sent för stickor nu, och skulle det ta sig så är det ett onödigt köp.. Skulle det dock bli negativt test om 2v så ska jag nog köpa stickor och refill på cb för att kunna testa oftare! hade väldigt tydligt sekret denna veckan men första dagen fick jag ändå tom cirkel på cb.. vi körde Varannan dag efter mens och fem dagar i rad efter första äl-sekret, men nu när jag fortsatt står utan fast gubbe är mannen i behov av en paus - så vem vet hur det slutar denna månaden :)
Anar flera plus intråden om än svaga. Kul att det kommer in äntligen, oktober har varit dålig utdelning hittills tycker jag 😭
Jag har faktiskt hållt mig från att testa helt Men med BIM på söndag och ÄL+10 imorgon ska jag kanske våga mig på ett litet test iaf!
Lite off topic men är drygt två år sedan jag plussade i början på oktober med min förra bebis och hittade faktiskt bild på mina stickor då. Om det nu pratas om hur svaga respektive starka de behöver vara för att vara "positiva". översta är första testet där jag anade något svaaaaagt och sedan är det ökningen dag för dag. 😅 Så mitt plus då på ÄL+8/9 var väldigt väldigt svagt!
Stort grattis till er som plussat idag❤️😍
Äl+11 och här fortsätter mina tester visa extremt svagt/spök och det digitala sa Inte gravid. Känns som en smäll i magen, men det kommer ju fler månader. Ska bara sörja lite innan jag kan bli lite realistisk igen.
BIM på tisdag och tog ett testa tidigt test idag, men de var negativt. Förväntar mig att mensen kommer så jag får nog hoppa vidare till novembertråden tänker jag. Tänker att ett testa tidigt borde vara tillförlitligt så här tätt inpå bim?
Stort lycka till alla som är kvar och väntar, håller tummarna för er!
Är det förresten någon som har erfarenhet av babyplans ÄL-test? Kört på RFSU innan men tänkte köpa några andra denna gången.
Hallå fina ni, jag är gravid! Tog ett digitalt test imorse 😊 håller tummarna för er så som går och väntar ivrigt ????
Idag tog jag ett nytt test och det visar helt klart något. Lade dock upp den i en grupp med gravtesttolkare och de tyckte det var alldeles för svagt för att räknas pga jag idag är äl+12. Men jag trodde ju jag hade nidis äl+8 och då är det ju bara 4 dagar sedan ägget i sådana fall fäst. Då är det väl inte omöjligt att mitt test är svagt? Äh jag vet inte vad jag ska tro. Trist när man tagit tester några dagar och ändå ser någon slags ökning men proffsen säger annat..
❤️❤️ (ursäkta mina pyjamasbyxor)
Tog negativa grav-tester i torsdags & fredags. BIM idag söndag och ingen mens ännu. Har dock noll symptom och kan vara lite molande mensvärk ikväll så får nog räkna med bom denna månaden också 😔
Jag plussade tidigt med min ettåring. bruksr det vara lika mellan graviditeter? eller kan det skilja mycket förresten? Tex stt man med ena barnet får plus flers dagsr innan BIM och nästa först efter? eller är det vanligare stt man är en "testa tidigt" generellt om det varit så? 😄 Bara lite funderingar!
Glädjs åt er som plussat även om jag såklart blir såååå avundsjuk och drömmer om att djälv snart få plussa ❤️
Nästa BIM i November blir till min födelsedag, måtte det bära mer tur med sig 🧸
Nu fick jag positivt ägglossningtest cd18, fick aldrig fast gubbe på clearblue och detta förklarar ju saken???? Så nu är det snart nedräkning till bim - som troligtvis nu blir senare än väntat med tanke på sen ägglossning☺️
Stort grattis till alla som plussat!🤩❤️