BIM Oktober 2024
Dags för en BIM-tråd för alla oss som hoppas på ett plus i Oktober och en bebis 2025! ❤️här håller vi god ton, peppar, stöttar & hejjar tillsammans. I glädje & sorg. 🙌🏽
BIM-lista i kommentarerna! ☺️
Åh nej så tråkigt Snorkfrökenhär ❤️💔
Jag delar allas längtan och önskan, hoppas vi alla snart får våra efterlängtade plus och bebisar 💕
Min mens har startat upptäckte jag nyss, så jag får ta nya tag. Hejjar vidare på er andra 😊
I morse hade min temp hoppat upp typ 0,4 grader ytterligare, bifogar kurvan så får nu se. Jag blev plötsligt hoppfull. Drömde inatt att vi plussade 🤷?♀️
Ser ju lovande ut😍 håller en tumme!
ÄL +16 enligt appen, ingen mens och neg. gravtest. 😤 appen tycker dock att jag ska testa först om 3 dagar, men tänker att det borde ha visat positivt idag om det tagit sig.
Funderar också på varför appen tyckte jag hade ÄL den 19e, när jag hade en liknande dipp den 23e? Någon som vet?
Jaa ser mer ut som att du fick den på äl +4 🤔
Om vi mös imorse? Jajemän 😍 något som oroar mig, samtidigt som det inte gör det är att jag inte direkt har ägglossningont idag som jag brukar. Inte heller kände jag av något vid myset imorse, utan vi kunde köra alla ställningar. Det brukar nämligen vara lite av ett problem kring ÄL då det kan kännas som att någon kör in en kniv i äggstocken om sambon går för djupt 😅 Har hänt en gång förut i somras att jag inte fick ÄL-ont och en förhoppning är att min endometrios inte är lika ?infekterad? som vanligt men jag vet inte. Erfarenheter någon?
Förhoppningsvis får man en höjning imorgon 👇🏼
Om vi mös imorse? Jajemän 😍 något som oroar mig, samtidigt som det inte gör det är att jag inte direkt har ägglossningont idag som jag brukar. Inte heller kände jag av något vid myset imorse, utan vi kunde köra alla ställningar. Det brukar nämligen vara lite av ett problem kring ÄL då det kan kännas som att någon kör in en kniv i äggstocken om sambon går för djupt 😅 Har hänt en gång förut i somras att jag inte fick ÄL-ont och en förhoppning är att min endometrios inte är lika ?infekterad? som vanligt men jag vet inte. Erfarenheter någon?
Förhoppningsvis får man en höjning imorgon 👇🏼
Åh jag förstår känslan! Vi har barn lite hur som. Hans ena veckan, mina andra, ibland alla. Varannan helg utan. (Vi har båda ex som inte verkar så intresserade av barnen och därför dumpar av dom här lite när det passar dom)
Ett av våra argument till aborten vi gjorde va också att vi hade vår egna tid, tid för bara oss. Men, den är näst intill obefintlig ändå så vi kan lika gärna ha en på heltid när vi ändå har barnen nästan jämt.
och som du skriver, det där med helgerna. Att få ha en liten som man alltid har. Och även känslan av att ha ett tillsammans. Vi har pratat lite om att det blir också något som kan knyta ihop familjen på ett sätt. Alla får ett gemensamt syskon att älska.
Både hans och min yngsta är 8, födda 16.
Hur gamla är ni?
Ja jag hade såklart räknat med att det skulle bli jobbigt. Men inte så jobbigt som det faktiskt blev.
Jag har haft så här mer eller mindre hela mitt liv. Har använt nuvaring som är det enda preventivmedel som funkar för blödningarna. Om jag stoppar in en ring slutar det blöda efter ca två dagar. Jag har gjort lite prover men det visar ingenting. Ska ringa gyn igen efter nästa mens tänker jag. Och berätta om våra försök och så. Så just nu hotar jag min egen kropp med det om det inte tog sig den här gången 😅 Egentligen vill jag mest ha svar på om blödningarna kan påverka chanserna att bli gravid.
Åh jag förstår känslan! Vi har barn lite hur som. Hans ena veckan, mina andra, ibland alla. Varannan helg utan. (Vi har båda ex som inte verkar så intresserade av barnen och därför dumpar av dom här lite när det passar dom)
Ett av våra argument till aborten vi gjorde va också att vi hade vår egna tid, tid för bara oss. Men, den är näst intill obefintlig ändå så vi kan lika gärna ha en på heltid när vi ändå har barnen nästan jämt.
och som du skriver, det där med helgerna. Att få ha en liten som man alltid har. Och även känslan av att ha ett tillsammans. Vi har pratat lite om att det blir också något som kan knyta ihop familjen på ett sätt. Alla får ett gemensamt syskon att älska.
Både hans och min yngsta är 8, födda 16.
Hur gamla är ni?
Nu hörrni! Högsta utslaget NÅGONSIN för mig på ältest. Ni vet jag som inte haft ägglossning vad jag vet? Kanske nc har rätt i att ägglossning faktiskt sker imorgon. Såååå orimligt roligt. Nu vill jag bara se tempen öka också!
Jajemän starkare än kontroll 😁 Googlar man så verkar inte höga nivåer av FSH vara bra dock.. men men.
Men åh va skönt för dig med 😍 vi hoppas det är något positivt då för oss båda då! 🙏🏼