-
Tog ett vanligt igår, visade ingenting 🙈trefaldigmästareikärlek skrev 2024-10-28 11:42:56 följande:Liknar min kurva och jag är gravid 🤷?♀️🤭 ta ett teeeest!!!
-
Ja det är en snygg kurva. Men jag tvivlar ändå 😅Snorkfrökenhär skrev 2024-10-28 15:07:22 följande:Suverän temp 🤩 Jag hoppas det betyder PLUS Ser onekligen lovande ut iaf. Spännande 😄
-
Ja för fan! 😍 grattis ❤️🥳Väntarpå4an skrev 2024-10-29 06:26:34 följande:TJEJER!!!!! ❤️❤️❤️ VÅGAR jag tro???😭😭😭😭❤️❤️
-
Drömde att tempen hade gått ner massor och fick mens. Va ganska inställd på att tempen skulle går ner idag när jag vakna.
Men den har gått UPP 0.1 😂 jag fattar ingenting. Mensen skulle kommit igår. Kan jag har haft äl lite senare? 🤷?♀️
-
Ja jag ska åka på apoteket idag och köpa ett testa tidigt. Eller 2, så jag kan hetstesta idag och ta ett imorgon bitti 😂Väntarpå4an skrev 2024-10-29 07:24:39 följande:Snorkfrökenhär skrev 2024-10-29 06:57:04 följande:Ååååh 😍 Jag skulle våga tro, GRATTIS 💕
Taaaack ❤️❤️❤️ ska ta ett nytt om 2 dagar så att det stegrar. Fick mf i juli så känner mig sååå rädd att det ska bli samma igen. Men så glad och chockad över detta plus😅❤️❤️
Ta ett teeeest 😍😍❤️ håller alla mina tummar och tår. -
Jo men jag har varit så tvärsäker på att jag inte är gravid sen senaste negativa.Snorkfrökenhär skrev 2024-10-29 07:41:50 följande:
Iiih, att du kan hålla dig från att testa 🙈
Jag tog ett test imorse, ÄL+10 brukar jag smygtesta 😅 Kan skymta ett svaaaagt streck men svårt att få till på bild. Kan vara jag som ser i syne också, bara att vänta och testa på nytt och hoppas på nåt man kan lita på 😄🙏🏻
Men nu är jag tveksam igen 😂🙈. Till och med gubben är pepp nu och erbjöd sig åka köpa test idag 😂🥰
Åh va kul! Hoppas det blir starkare 🥳 -
Ja eller hur. Jag har beställt massa äl test till nästa omgång redan. Hade ju varit ironiskt om jag plussar nu 😆Snorkfrökenhär skrev 2024-10-29 08:10:18 följande:Jag har tänkt att det vore sååå typiskt om jag blivit gravid just nu för att jag precis startat en utredning, lämnat blodprover och gubben ska senare i veckan lämna prov på sina simmare 😆 Hade ändå varit kul att få ringa till kliniken och säga att vi kan skippa utredningen 😄
Jag är väl ändå rätt säker på att det inte blivit nåt den här gången (man blir skeptisk efter många försök) men hade varit så kul och rätt typiskt så lite extra hoppfull ändå den här gången 😄🤞🏻 Får hoppas den här skuggan på gravtestet är på riktigt. Får otåligt vänta.
Jag tror du är gravid, håller tummarna för det 😍🙏🏻
Gubben åkte på apo nu iaf. Han insisterade på att få köpa, han vill va delaktig 🥰
Hoppas du har rätt, det hade varit fantastiskt 👀
Tror du är gravid oxå btw 😍 -
Blankt igen ???? tar ett imorgon oxå, om inte mensen kommit, men det lär va blankt.
Trist. Men det kommer fler chanser. -
Snorkfrökenhär skrev 2024-10-29 11:16:00 följande:Nääää, vad lurigt 😬 Men så länge tempen är hög och mensen borta borde plusset komma snart. Kommer absolut fler chanser men verkade så lovande? kanske seg upptrappning av hcg 🙏🏻💕Väntarpå4an skrev 2024-10-29 13:12:01 följande:Håller hoppet uppe🙏❤️ det känns ju lovande för dig
Tack, vad gulliga ni är 🥰 -
Tycker det ser ut som riktiga streck 🥳 ta nytt om 2 dagar så är det säkert starkare.Ophelia1231 skrev 2024-10-29 14:07:59 följande:Ser de ut som ett spöksträck?🥺
-
Grattis!!!! 😍🥳Väntarpå4an skrev 2024-10-29 21:05:51 följande:Det var på riktigt❤️❤️
Stannar kvar i gruppen och håller tummarna för er, hoppas det är en plussande vecka denna veckan🙏 -
Samma höga temp som igår, ingen menskänning än och fortfarande minus på gravtest. Äl+16 nu 👀
Jag bara måste haft äl senare än ff säger. -
Tortyr vet jag inte men jag börjar nästan bli irriterad 😂 jag vill ha mens nu så vi får försöka igen.Snorkfrökenhär skrev 2024-10-30 07:36:22 följande:Vilken tortyr 😆 Jaaa, det verkar ju som det mest logiska om ägglossningen var lite senare, hmmmm? Fortsätter hålla tummarna då 🤞🏻🥰
Jag fick då inga jätteklara besked heller. Testet är starkare idag än igår men fortfarande svagt. Vågade mig på att ta det digitala testet jag hade hemma men det sa inte gravid, slag i magen 😆 ÄL+11. Mensen brukar komma ÄL+11 eller ÄL+12? får väl se om mensen drar igång eller inte imorrn. Denna ovisshet 🙈
Bild på dagens test:
Hade jag äl 3 dagar senare så är jag ju bara på äl+13 idag och då är det fullt rimligt att jag inte får plus än eller mens. Har alltid, vad jag kan minnas, haft 14-15 dgr lutealfas. Så mens imorgon eller fredag senast.
Det som talar för graviditet är att tempen är så hög och jämn. Den borde börja dippa ner om jag ska ha mens snart.
Något annat jag minns från tidigare graviditeter är att jag testade positivt ganska sent. Men minns bara att jag gick någon dag över bim. Dessutom vet jag inte om det va testa-tidigt-test eller vanliga.
det är för många år sen för att komma ihåg exakt, det är 11 år sen yngsta föddes så 😂🤷?♀️
Nej vad trist att inte få svart på vitt med digitalt. Hoppas du får fin stegring till imorgon/fre. Håller tummarna 🥰
Tycker absolut att dagens test ser positivt ut. Även om det är svagt. -
Gör jag override på min graf och säger att äl är 3 dagar senare så ser det ut så här. Följer de gamla kurvorna exakt typ 👀. (Gul är nu) ser ju mycket mer rimligt ut 😅
-
Haha ja man va ju mer chill förr känns det som 😂Snorkfrökenhär skrev 2024-10-30 08:31:32 följande:
Min yngsta är 9 så jag kommer inte heller ihåg exakt hur allt var då, vet bara att jag då gick över BIM flera dagar innan jag köpte ett test. Då blev det ju typ positivt bara av att jag tog det ur förpackningen 😂 Hade mer is i magen då.
Ja dagens test är tydligare än gårdagens, fotot ger inte riktigt en rättvis bild här på familjeliv heller, bilden blir så mörk. Men streck finns ju, önskar bara att det kunde bli tokstarkt så jag törs bli glad. Går bara runt i limbo och är nervös över att det är en kemisk graviditet eller nåt 😬
Min temp är högre än den brukar så jag hoppas det också är ett gott tecken 🙏🏻
Ja jag förstår. Jag tror det kommer gå bra. Starkare än igår är ett gott tecken 🥳 -
😍🥳 GRATTIS!!Ophelia1231 skrev 2024-10-30 14:23:52 följande:Gravviiiid!!🥺🥺🥺????
-
Åh grattis 😍🥰Snorkfrökenhär skrev 2024-10-30 18:43:35 följande:
Åååh vad många nya test att analysera 😍 Jag kan ana svaga skuggor på vissa av era test, kanske att det är för tidigt. Vet exakt hur det är och känns. Tummarna hålles 🤞🏻💕
Jag vågade mig på ett digitalt nu ikväll? och titta 🥹🥰❤️
-
Snart bara jag kvar 🥹😅 sista test imorgon sen går jag vidare.
-
Ja tack 😂Snorkfrökenhär skrev 2024-10-30 22:20:01 följande:Tappert kämpat måste jag säga 😅 Hejja 🙏🏻💕
temp-drop of doom idag. Minus på test. Det va nog det, mens idag säkert. Men det är bra, då får vi göra nytt försök om ett par veckor 😊
Jag känner mig inte ledsen så det är helt lugnt. Kul månad ändå. Kort och gott kan man inte lita på det man känner i kroppen iaf 😂
Grattis till alla och hoppas jag inte får se er i nån bim-grupp igen 🥰❤️ håller tummarna för er nu att alla gfår en sommarbebis nästa år! -
Mycket riktigt. Nu kom mensen med besked 😅
Hoppas över till november nu.
Ha det så bra nu tjejer, försök glädjas över att ni är gravid nu så det inte bara blir oro första tiden 🥰