BIM Oktober 2024
Ska man våga testa imorgon bitti? ÄL+9 då. Och med vilket test?!
Ska man våga testa imorgon bitti? ÄL+9 då. Och med vilket test?!
Ja verkligen! Har du några symptom?
jag minns inte faktiskt. har kört dem med alla tre barnen. Har plussat på ÄL+9 och 10 med dem förut 🤞
Tycker att det spänner i brösten men kanske bara inbillning. Försökte inte aktivt bli gravid så vore även oväntat om det nu skulle vara det 🙈 Med min dotter som varit min enda graviditet hade jag också mycket mer symptom tidigt men testade inte förrän v. 7-8!
Har du symptom?
Men då så verkar de funka för dig! Har du vågat testa än? (jag hann inte haha)
Jag förstår! Välkommet men inte planerat alltså 😍 det var precis så med vårt andra barn!
Igår mådde jag ganska dåligt faktiskt, typ molvärk och illamående men kan lika gärna berott på nåt annat. Har ofta en del känningar i lutealfasen, men detta kändes ändå mer än vanligt.
Imorse fick jag en sur uppstötning, det har jag mycket sällan så vet inte om det kan vara ett tecken?
Annars ganska sparsamt med symptom. Jag hittade inte mitt ?testa tidigt? test så jag testade inte heller haha 😂 men imorgon får det bli!
Blir nog inget denna månaden.
testade neg på ÄL +10 med CB testa tidigt, tempen går sakta men stadigt neråt och känner inga symptom trots BIM imorgon.
Nya tag nästa cykel, håller alla tummar för er andra nu! 🥰❤️
Någon som haft svullenhet som gravidsymptom förut/sväller upp före mens? Jag fick typ slita av mina ringar imorse 😅 fick t.o.m. sår
Visst kan man ha en temp-dipp vid äl? Är så länge sen jag höll på med sånt här 😂
Har fått äggviteflytning och temp-dipp i morse. Tror jag har äl nu, jag är på dag 16 idag. Gubben kom hem igår och vi fick till ett mys igår kväll.
Får se om jag får temp-höjning imorgon.
Jag har fått mitt första symtom! Mina bröstvårtor är JÄTTEKÄNSLIGA! Alltså deluxe. Kul med ett symtom 🤣 äl+6!
Dagens symtom för mig är konstig smak i munnen, ömma bröst samt kissar ofta. Har inte uvi då jag hade det för 1,5 vecka sen då jag fortfarande äter antibiotika.
Tog test idag efter 2 h i blåsan som var negativt. BIM på fredag.
Och mina ÄL-tedt börjar mirkalulöst att stegra, sannolikt helt positivt imorgon!
Men tycker ÄL-flytningarna lyser helt med sin frånvaro och tempen är fortsatt ca 0,2-0,3 grader högre än vanligt. Är kanske lite täppt och småförkyld så kanske inverkar det. Känns vilket som att ägglossningen inte är så kvalitativ denna cykel...