BIM Oktober 2024
10/10 - trefaldignästareikärlek
17/10 - Pandan14
25/10 - Björkskogen
29/10 - eae95
31/10 - ophelia1231
31/10 - väntarpåfyran (ev bim i nov)
Samma här 🙃 förra cykeln (orange), vid samma dagar som nu, så blev jag lite sjuk så därav den höga peaken på CD21. Bara hålla ut och se hur tempen beter sig i helgen. Aldrig vart så taggad på att krypa till sängs som jag är nuförtiden😂
I BIM augusti eller någon annan tråd så skrev en att hon tog 60 000 IE, undrade hur hon kunde trycka i sig så många tabletter 😂 men då tipsade hon om d-vitamindroppar. Så det körde jag med en cykel men tyckte jag fick mer effekt av att ta nära 20 000 IE i tabletter. Såna som ligger omega3-olja. Tyvärr glömde jag peaka förra helgen med d-vitamin vilket jag märkte på sekretet🙃 Jag har tagit innan 1-2 dagar innan ÄL är väldigt punklig, har man oregelbunden cykel blir det ju svårare.
Vårt försök nummer 14, äntligen visar kroppen att den kan iallafall 🥲🙏 stanna nu ✊
Nu var det några sidor sen den här uppdaterades, kan säkert ha missat något Plus och minus.
tråkigt för er alla ovan med alla negativa besked :( 💕
04/10 - knyttets (+)
04/10 - cheryblossom (-)
04/10 - AX87
04/10 - adirf10
06/10 - anonym (L)
06/10 - Snorkfröken
09/10 - Anonym(Syskonlängtan)
10/10 - Arconia (-)
10/10 - Sandtrollet (+)
10/10 - Marie8989
10/10 - trefaldignästareikärlek (+)
Jag kan tipsa om premom appen, där man kan ta foto på sina äl test där den läser av värdet, då ser man när det ökar och när det minskar eftersom ägget släpper 12-24 h efter man har hittat sin peak
Förstår du hur jag menar efter att läst det ovan? 🙂
Kan nån förklara vad peak betyder? Ser det ordet förekomma i flera fl trådar. Är det när ägglossningstestet är positivt? Varför säger man inte bara positivt då? är jag ute och cyklar?💀😂
Som jag förstått är det när teststrecket är starkare än kontroll😎 Om det inte är så någon gärna upplysa mig 😁
Detta skulle jag kalla för peak, taget på dagen för ägglossning. Dagen innan var test lika starkt som kontroll. Så med det sagt behöver min äggstockar inte maximalt med LH för att dra igång ägglossning.