• TrueResolution

BIM Oktober 2024

Dags för en BIM-tråd för alla oss som hoppas på ett plus i Oktober och en bebis 2025! ❤️ 

här håller vi god ton, peppar, stöttar & hejjar tillsammans. I glädje & sorg. 🙌🏽

BIM-lista i kommentarerna! ☺️
  • Svar på tråden BIM Oktober 2024
  • JustinzeVar
    Anonym (Em) skrev 2024-10-09 18:14:42 följande:

Hjälp! 

Har följt den här tråden på avstånd i några dagar, grattis till alla plussare!😄 

Jag plussade igår (tror jag?), 13 dagar efter bekräftad ägglossning via NC samt ägglossningssticka. BIM är svårt att veta pga väldigt oregelbunden cykel. Idag har jag en brun/rosa flytning och testar negativt. Vad händer? 

Har läst att en del får spökstreck på Clearblue tester, kan det vara ett sådant? Strecket är lite starkare när bildkvaliten inte är dålig som den blir när man laddar upp något här. Hjälp 😬

Jag köper aldrig dessa test igen, tycker dom är totalt världelösa. Har blivit lurad Såå många gånger och inte nog med det är dom skit dyra haha. Dubbel bajsmacka.

MEN jag tror det i ditt fall är positivt! Mina falska sträck var liksom för tunna eller hur man ska säga. Och andra som fått spöksträck som jag läst om här på fl har fått ett liknande stäck som ditt men det har varit grått. Ditt är ju blått 🥰 

• trefaldigmästareikärlek

Hjälp! 

Jag plussade igår (tror jag?), 13 dagar efter bekräftad ägglossning via NC samt ägglossningssticka. BIM är svårt att veta pga väldigt oregelbunden cykel. Idag har jag en brun/rosa flytning och testar negativt. Vad händer? 

Har läst att en del får spökstreck på Clearblue tester, kan det vara ett sådant? Strecket är lite starkare när bildkvaliten inte är dålig som den blir när man laddar upp något här. Hjälp 😬

Det där ser inte ut som ett spök sträck enligt mig 😍 Vågar mig nog på ett grattis! Däremot möjligen lite svagt om det är ett testa tidigt och visar så svagt på 14+ efter äl.. 🤷?♀️ Törs inte uttala mig fullt om det. Om du testat neg idag kanske det rörde sig om en kemisk grav? 🤔 Avakta och ta ett nytt om två dagar kanske? 
  • Anonym (Lantisen)

Tog test här imorse, mest för att bekräfta det jag redan visste, att det inte tog sig den här månaden heller. Mina jäkla blödningar håller i sig. Fick rådet av kvinnokliniken att ringa fertilitetskliniken. Så ska göra det imorgon tänkte jag. Måste veta om dessa blödningar hindrar en graviditet. 

Blir lika besviken varje gång. 

Men grattis ni som plussat! ❤️ 

• trefaldigmästareikärlek
    Nanathalie skrev 2024-10-09 17:12:33 följande:

Ahhh my god vad svårt det är att vänta. Som ett barn inför en födelsedag. 12 dagar kvar tills mensen INTE ska komma enligt Nc. Wooozaaaa.... 

Just denna gången känner jag att vi faktiskt lyckats för första gången, att pricka ägglossning, förutsatt att NC bekräftar ägglossningen nu i dagarna.

Hoppas 😍

Lider med dig 😂😂 Håller tummarna till 1000 att tant röd håller sig borta 🤭🥰
  • Nanathalie

Hjälp! 

Det där måste vara positivt. Jag har fått "falska" plus med dessa och de såg inte ut såhär!!
  • Nanathalie
    trefaldigmästareikärlek skrev 2024-10-09 18:23:28 följande:
    Lider med dig 😂😂 Håller tummarna till 1000 att tant röd håller sig borta 🤭🥰
    Tack snälla! Känner att det är ett angenämt problem att behöva vänta på bim när man äntligen haft ägglossning 😂 Gör ändå väntan lite roligare..
  • Supermario91
    Sandtrollet skrev 2024-10-09 14:34:52 följande:

Går inte att tvivla på

testa tidigt test dag 10

Grattis 🤩🤩
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
Svar på tråden BIM Oktober 2024