BIM Oktober 2024
Dags för en BIM-tråd för alla oss som hoppas på ett plus i Oktober och en bebis 2025! ❤️här håller vi god ton, peppar, stöttar & hejjar tillsammans. I glädje & sorg. 🙌🏽
BIM-lista i kommentarerna! ☺️
Hjälp!
Har följt den här tråden på avstånd i några dagar, grattis till alla plussare!😄
Jag plussade igår (tror jag?), 13 dagar efter bekräftad ägglossning via NC samt ägglossningssticka. BIM är svårt att veta pga väldigt oregelbunden cykel. Idag har jag en brun/rosa flytning och testar negativt. Vad händer?
Har läst att en del får spökstreck på Clearblue tester, kan det vara ett sådant? Strecket är lite starkare när bildkvaliten inte är dålig som den blir när man laddar upp något här. Hjälp 😬
Jag köper aldrig dessa test igen, tycker dom är totalt världelösa. Har blivit lurad Såå många gånger och inte nog med det är dom skit dyra haha. Dubbel bajsmacka.
MEN jag tror det i ditt fall är positivt! Mina falska sträck var liksom för tunna eller hur man ska säga. Och andra som fått spöksträck som jag läst om här på fl har fått ett liknande stäck som ditt men det har varit grått. Ditt är ju blått 🥰
Hjälp!
Jag plussade igår (tror jag?), 13 dagar efter bekräftad ägglossning via NC samt ägglossningssticka. BIM är svårt att veta pga väldigt oregelbunden cykel. Idag har jag en brun/rosa flytning och testar negativt. Vad händer?
Har läst att en del får spökstreck på Clearblue tester, kan det vara ett sådant? Strecket är lite starkare när bildkvaliten inte är dålig som den blir när man laddar upp något här. Hjälp 😬
Tog test här imorse, mest för att bekräfta det jag redan visste, att det inte tog sig den här månaden heller. Mina jäkla blödningar håller i sig. Fick rådet av kvinnokliniken att ringa fertilitetskliniken. Så ska göra det imorgon tänkte jag. Måste veta om dessa blödningar hindrar en graviditet.
Blir lika besviken varje gång.
Men grattis ni som plussat! ❤️
Ahhh my god vad svårt det är att vänta. Som ett barn inför en födelsedag. 12 dagar kvar tills mensen INTE ska komma enligt Nc. Wooozaaaa....
Just denna gången känner jag att vi faktiskt lyckats för första gången, att pricka ägglossning, förutsatt att NC bekräftar ägglossningen nu i dagarna.
Hoppas 😍
Hjälp!
Går inte att tvivla på
testa tidigt test dag 10