BIM Oktober 2024
Dags för en BIM-tråd för alla oss som hoppas på ett plus i Oktober och en bebis 2025! ❤️här håller vi god ton, peppar, stöttar & hejjar tillsammans. I glädje & sorg. 🙌🏽
BIM-lista i kommentarerna! ☺️
Vet inte vad som händer. Se bild ovan. Trodde jag skulle ha äl igår men verkar inte ha kommit. Var på gyn i tisdags där jag hade äggblåsa på 19 mm. Kan äl komma idag eller är det för sent?
Är nog kört för mig redan innan äl. Gubben jobbar borta och kommer inte hem idag som planerat, utan först på måndag är han hemma igen. Vi hade mys i måndags, dag 10. Idag är dag 13. Så äl nu någon dag. Testar inte så jag vet ju egentligen inte. Men vad tror ni, är det lönt att ens hoppas på plus den här mån? :/
Är nog kört för mig redan innan äl. Gubben jobbar borta och kommer inte hem idag som planerat, utan först på måndag är han hemma igen. Vi hade mys i måndags, dag 10. Idag är dag 13. Så äl nu någon dag. Testar inte så jag vet ju egentligen inte. Men vad tror ni, är det lönt att ens hoppas på plus den här mån? :/
04/10 - knyttets (+)
04/10 - knyttets (+)
04/10 - cheryblossom (-)
04/10 - AX87
04/10 - adirf10
06/10 - anonym (L)
06/10 - Snorkfröken
09/10 - Anonym(Syskonlängtan)
10/10 - Arconia (-)
10/10 - Sandtrollet (+)
10/10 - Marie8989
Okej ni måste hjälpa mig!!
tog ett test sen ropade barnen och jag lite nochalant efter att slickan låg och plant en liten stund satte jag ner den lite snett i ett glas och gick därifrån och kom tillbaka och då va där 2 streck som ni ser på bilden? kan det va så att färgen rann tillbaka och därför blev det ett sträck till eller vad tror ni?
har verkligen inte hållit mig uppdaterad i tråden 😅 vi var sjuka i typ tre veckor, men lyckades ändå få till det tre gånger under fetila perioden. Har ju BIM 17/10 och detta är andra försöket, förra månaden loggade jag mina symtom och då började jag få ont i brösten på ÄL+6 ungefär. Idag är jag på ÄL+7 och känner ingenting!
Har två barn sedan tidigare och båda gångerna var mitt gravidsymtom att jag liksom hade uteblivna PMS-symtom, dvs jag kände ingenting. Såååå hoppet om att det ska ha tagit sig stiger nu för varje dag, men ska försöka att inte ta händelserna i förväg. Det är hela 7 dagar kvar till BIM!