Inlägg från: Snorkfrökenhär |Visa alla inlägg
  • Snorkfrökenhär

BIM Oktober 2024

trefaldigmästareikärlek skrev 2024-10-05 07:12:34 följande:

Jag håller med er, schemasex är döden för relationen. Jag brukar inte berätta om äl, bara visa mig mer "sugen" och är han inte på humör/orkar försöker jag släppa det bara. Lättare sagt än gjort dock 😊 Fick riktiga psykbryt när vi försökte med förra så tror det har ärrat litegrann.

I morse hade min temp hoppat upp typ 0,4 grader ytterligare, bifogar kurvan så får nu se. Jag blev plötsligt hoppfull. Drömde inatt att vi plussade 🤷?♀️

Hoppfullt med en sån stegring 😄🙏🏻

Min temp sjönk imorse tyvärr, och BIM är imorgon så det är garanterat kört för mig den här gången. Känner min kropp och har tempat länge och såhär brukar det se ut. Nya tag 💪🏻😅
  • Snorkfrökenhär

Jag delar allas längtan och önskan, hoppas vi alla snart får våra efterlängtade plus och bebisar 💕

Min mens har startat upptäckte jag nyss, så jag får ta nya tag. Hejjar vidare på er andra 😊

• Snorkfrökenhär

Hej igen tråden 😄 

Jag har ju varit med här och hade BIM i början av månaden, fick tyvärr mens då och har hållit mig lite i bakgrunden (ändå kikat in här ibland för jag har varit nyfiken på hur det gått för er andra) ☺️

Nu är min ÄL väldigt nära så det verkar som att jag kommer hinna med en till BIM under oktober 😅 Får se här närmsta dagarna men jag har lite kortare lutealfas så sker ÄL snart blir BIM typ sista dagen i oktober. 

Håller tummarna nu extra hårt för alla er som kan få plus vilken dag som helst nu, mkt spännande 🤩

• Snorkfrökenhär
    Nanathalie skrev 2024-10-18 08:03:39 följande:

Tiden för att inbilla sig streck är tillbaks. Nu hittar jag en väldigt VÄLDIGT liten svag linje. Markerade ut den med röda prickar.

Är det bara jag? Äl+10 idag så börjar kännas kört om det inte visar sig snart.

Jag ser 😄 Hoppas det blir starkare 🙏🏻

Tilclah skrev 2024-10-18 11:40:30 följande:

Jag är gravid!!! 

Stort grattis 😍 
  • Snorkfrökenhär
    Anonym (Tredje) skrev 2024-10-18 13:51:34 följande:

Tog ett clearblue när jag kom hem. Trodde inte jag skulle få detta men så är det! Yes jag är gravid efter flera månader efter missfallet i v11. Så glad!
    Stort grattis 😍 Vilken bra start på helgen 🥳
  • Snorkfrökenhär
    Nanathalie skrev 2024-10-18 17:52:30 följande:

Är det någon som fått LITE ljusbrunt på pappret men ändå varit gravid? Torkade mig precis på toa och såg lite ljusbrunt på pappret. Har ju sett antydan till streck på mina tester så hoppas inte det är mensen. 

Min första graviditet fick jag lite brunt precis kring BIM men sen försvann det och jag fick ju min dotter 😄 Kan komma små blödningar sådär i början. Håller tummarna 🙏🏻
  • Snorkfrökenhär

Jag fick positivt ÄL-test idag så ÄL mest troligt imorrn då 😄 Så då blir BIM 31/10, två BIM I oktober verkar jag hinna med 😆 Det räcker fasiken sen tycker jag, ingen mer mens tack! 

• Snorkfrökenhär
    Anonym (Lollo) skrev 2024-10-18 18:20:37 följande:

Denna går inte att tyda fel iallafall 🥰 äntligen. 
    Vilken lycka 😄 Stort grattis och lycka till med allt 💕
  • Snorkfrökenhär
    Nanathalie skrev 2024-10-19 21:51:28 följande:
    Tog nytt nu för skojs skull och det ser likadant ut. Vet inte om det är spök eller svagt positivt.

Jag ser, håller tummarna att det inte är spök 🤞🏻😄
  • Snorkfrökenhär
    Nanathalie skrev 2024-10-19 23:26:51 följande:
    Tack! Tiden får utvisa liksom.. 🙃????
    Ja denna väntan och kastandet mellan hopp och förtvivlan man går igenom asså 🙈 
Svar på tråden BIM Oktober 2024