BIM Oktober 2024
Dags för en BIM-tråd för alla oss som hoppas på ett plus i Oktober och en bebis 2025! ❤️här håller vi god ton, peppar, stöttar & hejjar tillsammans. I glädje & sorg. 🙌🏽
BIM-lista i kommentarerna! ☺️
Ja verkligen! Har du några symptom?
jag minns inte faktiskt. har kört dem med alla tre barnen. Har plussat på ÄL+9 och 10 med dem förut 🤞
Hmm tycker detta känns märkligt
12/10 inget utslag på ÄL cb advace digital
13/10 blinkande smiley
14/10 fast smiley
Känns som väldigt snabbt då testet ska indikera 4 eller fler fertila dagar. Eller övertänker jag nu?
Hur som får gå på detta mannen reser bort imorgon så passade ju väldigt bra nu. Blir mys idag och imorgon. Hade även igår så det bör räcka😅
Hmm tycker detta känns märkligt
12/10 inget utslag på ÄL cb advace digital
13/10 blinkande smiley
14/10 fast smiley
Känns som väldigt snabbt då testet ska indikera 4 eller fler fertila dagar. Eller övertänker jag nu?
Hur som får gå på detta mannen reser bort imorgon så passade ju väldigt bra nu. Blir mys idag och imorgon. Hade även igår så det bör räcka😅
Ja verkligen! Har du några symptom?
jag minns inte faktiskt. har kört dem med alla tre barnen. Har plussat på ÄL+9 och 10 med dem förut 🤞
Tycker att det spänner i brösten men kanske bara inbillning. Försökte inte aktivt bli gravid så vore även oväntat om det nu skulle vara det 🙈 Med min dotter som varit min enda graviditet hade jag också mycket mer symptom tidigt men testade inte förrän v. 7-8!
Har du symptom?
Men då så verkar de funka för dig! Har du vågat testa än? (jag hann inte haha)
Tycker att det spänner i brösten men kanske bara inbillning. Försökte inte aktivt bli gravid så vore även oväntat om det nu skulle vara det 🙈 Med min dotter som varit min enda graviditet hade jag också mycket mer symptom tidigt men testade inte förrän v. 7-8!
Har du symptom?
Men då så verkar de funka för dig! Har du vågat testa än? (jag hann inte haha)
Jag förstår! Välkommet men inte planerat alltså 😍 det var precis så med vårt andra barn!
Igår mådde jag ganska dåligt faktiskt, typ molvärk och illamående men kan lika gärna berott på nåt annat. Har ofta en del känningar i lutealfasen, men detta kändes ändå mer än vanligt.
Imorse fick jag en sur uppstötning, det har jag mycket sällan så vet inte om det kan vara ett tecken?
Annars ganska sparsamt med symptom. Jag hittade inte mitt ?testa tidigt? test så jag testade inte heller haha 😂 men imorgon får det bli!
Blir nog inget denna månaden.
testade neg på ÄL +10 med CB testa tidigt, tempen går sakta men stadigt neråt och känner inga symptom trots BIM imorgon.
Nya tag nästa cykel, håller alla tummar för er andra nu! 🥰❤️
Blir nog inget denna månaden.
testade neg på ÄL +10 med CB testa tidigt, tempen går sakta men stadigt neråt och känner inga symptom trots BIM imorgon.
Nya tag nästa cykel, håller alla tummar för er andra nu! 🥰❤️