• TrueResolution

BIM Oktober 2024

Dags för en BIM-tråd för alla oss som hoppas på ett plus i Oktober och en bebis 2025! ❤️ 

här håller vi god ton, peppar, stöttar & hejjar tillsammans. I glädje & sorg. 🙌🏽

BIM-lista i kommentarerna! ☺️
  • Svar på tråden BIM Oktober 2024
  • 27186

Brösten ömmar fortfarande, gör verkligen ont när man rör vid dom och spänner emellanåt. 

Igår började jag känna av illamående, vilket suttit i ordentligt nu under hela morgon/förmiddagen. Imorse va de så illa att jag knappt kunde prata utan att känna mig kräkfärdig. 

Bim kan vara idag, ännu ingen mens. 
    Negativt test igår, fattar ingenting. =(

• Siripiri
    27186 skrev 2024-10-14 12:25:10 följande:

Brösten ömmar fortfarande, gör verkligen ont när man rör vid dom och spänner emellanåt. 

Igår började jag känna av illamående, vilket suttit i ordentligt nu under hela morgon/förmiddagen. Imorse va de så illa att jag knappt kunde prata utan att känna mig kräkfärdig. 

Jag plussade inte förens 3 dagar efter bim, tyvärr slutade det i missfall men håll hoppet uppe ♥️♥️
  • Yasen

Sitter i samma båt som dig, fick ju s.k spökstrek igår. Har BIM om 2-3 dagar. Det är nog bara PMS symptom tänker jag. 
  • Anonym (En till)

Någon som haft svullenhet som gravidsymptom förut/sväller upp före mens? Jag fick typ slita av mina ringar imorse 😅 fick t.o.m. sår

• 27186
    Siripiri skrev 2024-10-14 12:46:20 följande:
    Jag plussade inte förens 3 dagar efter bim, tyvärr slutade det i missfall men håll hoppet uppe ♥️♥️
    Hoppet finns åtminstone så länge mensen inte visar sig. Hjärta
  • 27186
    Yasen skrev 2024-10-14 12:49:17 följande:
    Sitter i samma båt som dig, fick ju s.k spökstrek igår. Har BIM om 2-3 dagar. Det är nog bara PMS symptom tänker jag. 
    Vet att det kan vara olika från gång till gång men jag har aldrig i mitt liv haft dessa symptom innan en mens tidigare. Det är verkligen därför jag absolut inte blir klok på detta. :/
  • Björkskogen

Jag är en klassisk "testar positivt efter bim". Före bim är inte lönt att jag testar ens. Varit så med alla grav 😄 
  • Björkskogen

Visst kan man ha en temp-dipp vid äl? Är så länge sen jag höll på med sånt här 😂 
    Har fått äggviteflytning och temp-dipp i morse. Tror jag har äl nu, jag är på dag 16 idag. Gubben kom hem igår och vi fick till ett mys igår kväll. 
    Får se om jag får temp-höjning imorgon. 

• Anonym (En till)
    Björkskogen skrev 2024-10-14 13:38:42 följande:

Visst kan man ha en temp-dipp vid äl? Är så länge sen jag höll på med sånt här 😂 
    Har fått äggviteflytning och temp-dipp i morse. Tror jag har äl nu, jag är på dag 16 idag. Gubben kom hem igår och vi fick till ett mys igår kväll. 
    Får se om jag får temp-höjning imorgon. 

Ja men det ska man kunna ha! 😃 
  • Nanathalie
    Anonym (En till) skrev 2024-10-14 12:53:10 följande:

Någon som haft svullenhet som gravidsymptom förut/sväller upp före mens? Jag fick typ slita av mina ringar imorse 😅 fick t.o.m. sår

Jag är på äl+6 men svullen som en kokt gris 😂 vågar inte röra min vigselring kommer kännas som tortyr.
Svar på tråden BIM Oktober 2024