Jag ångrar ett beslut som jag tog för väldigt många år sedan
För mer än 20 år sedan började jag chatta med en person på msn som bodde i andra sidan av landet och vi passade ihop väldigt bra och vi pratade mycket under ett och ett halvt år och vi hade planerat att träffas hos personen men jag blev utbränd av arbetet efter jag knappt hade orkat klara skolan så jag fick stanna hemma istället för att åka och träffa personen. Tyvärr blev jag tvungen att bryta kontakten med personen för jag mådde dåligt av att vi inte kunde vara ihop eftersom avståndet var för stort och hon var ett eller två år yngre och hade inte gått klart skolan och att jag var utbränd. Jag ångrar att jag inte kunde vara kompis med personen ens för jag mådde dåligt av tanken att det inte blev nåt och min utbrändhet förstörde mycket så jag fick säga farväl och ta bort kontakten. Önskar jag kunde bett ordentligt om ursäkt till personen men e mejl adressen används inte nu. Mår dåligt av detta och undrar om tips för att kunna förlåta mig själv. Jag saknar att skriva till personen som en vän.