Hjälp graviditet
Hej,Som rubrik lyder så är jag i chocktillstånd just nu. Det är såhär jag har hittat tillbaka till mitt ex. Förra gången vi var tillsammans så slutade inte bra pågrund av att jag inte mådde bra. Jag fick påtryckningar i skolan varför är du tillsammans med henne osv. (Jag var mobbad i många år)
Efter 5 år kommer nu mitt ex in där jag jobbar o vi kunde inte släppa ögonkontakten. Rätt var det är så skrev vi. Vi träffades igen och kände det var nåt oavslutat. Nu står vi här snart 6 månader in o trivs med varandra o älskar varandra. Börjar till och med snacka om flytta ihop.
Men åter till problemet. Vi vill skaffa barn. Vi vill verkligen skaffa barn. Så det är inget med det. Men igår för typ 5 timmar sen jag skrev mitt inlägg. Så hände det vi kände det var rätt i stunden ja osv.
Vi har ju fotfarande några timmar på oss med dagen efter piller. Men jag börjar känna mig små osäker. Intr för jag inte vill ha det men för andra orsaker.
Jag är på en plats i livet där jag har 2 fasta jobb. Får ut i snitt 25-40 tusen ovj mår bra.
Hon däremot precis startat sin jobbkarriär. Inte fast anställd men behovare på ett av mina jobb jag löst till henne. Så för hennes del är jag osäker. Är hon i rätt del av sitt liv där hon kan skaffa barn?
Därav jag skriver är för vad hade gjort? Är så osäker så röven spricker på mig hahahaha. Återigen jag vill ha barn o älskar henne så otroligt mycket. Men därav jag är osäker är för vet inte om hon är i rätt stadie.
Vill gärna ha tips o trix 🤩👍