Nanathalie skrev 2024-11-24 16:15:45 följande:
Känner mig så ledsen idag. Tempen har ju aldrig betett sig så. Och jag brukar aldrig få senare mens än äl+14/15 när ägglossning är bekräftad. Igår var testet negativt och idag har jag spottings så nu drar mensen igång ordentligt senast imorgon. Hur fan är det möjligt. Inga andra tecken på mens men testerna är ju negativa och tempen sjönk till imorse igen. Så ledsamt. Är så ledsen. Varför kan det inte bara ta sig.
Först var det för att jag behövde ägglossningsstimulering och när man väl får det så ger det inte heller resultat. Vad är det som är fel. Vill bara grina.
Dessutom hade jag både denna och förra månaden med letrozol en "implantationsblödning" runt äl+6/7. For what exactly? Det fäster ju fan inte. Usch. Ska deppa lite sen upp på hästen igen.
Men så tråkigt. Ja känns ju inte lätt detta. Verkar ju som din ägglossning kommit igång av letrozolen iallafall, har du tagit enkel eller dubbel dos?
Hoppas verkligen det löser sig för dig och att december månad blir månaden du äntligen får ett plus.