• Comin

Bi-sex med man-otrogen?

Jag är en man som är i en fin relation med en kvinna, men jag är UG bi och behöver vara med en man emellanåt. Med män är det bara sex ingen relation. min kvinna vet inte och vi har ett bra sexliv. Ska jag ha dålig samvete och känna att jag är otrogen eller kan det vara ok att göra så, jag lever ett bra liv, men har jo mina behov? vad tror ni händer om jag berättar, kommer hon acceptera det? 

• Svar på tråden Bi-sex med man-otrogen?
  • Anonym (Anna)

Lever du en en relation så är det otrohet såvida inte din partner sagt att det är ok.
    Ni får kommunicera.

• Anonym (Lilly)

Otrohet har inget med kön att göra. Otrohet är att gå bakom ryggen på sin partner med någon annan. 

Varför inte ta upp det försiktigt med din kvinna? Hon ser det kanske inte som så hotfullt, om det är med en man. Du borde åtminstone kolla upp läget.

• simpleMan

Jag tycker du ska först berätta för henne att du är bisexuell. Och sen försöka bearbeta in att du gillar anal penetration och börja med o se om hon går med på att använda strapon på dig. Sen när hon vant sig att du tar emot saker i rumpan. Försöka lirka in o fråga om hon skulle vilja ha med en man till som ligger med alla. Att du är UG behöver du inte berätta. Räcker med att hon kanske ser sig ta hand om den andra mannen. 

Jag kom ut som BI till min sambo efter 6 år. Är dock vers aktiv Bi så jag klarar mig men ibland så hjälper hon mig med fingrar o leksaker i rumpan. Men inte alltid. 

Menar att kom ut sakta för henne. Berätta först att du vill erkänna att du är bisexuell. Och sen ta det därifrån. Hon är kanske nyfiken o frågar saker om dina erfarenheter. Vad du gjort. Vilka typer du träffat osv. Var öppen och berätta inbjudande. 
    Till slut om hon är open minded. Så kanske hon låter dig träffa en man ibland.

• Comin

Tack för riktig bra svar. Kan det vara så att en del kvinnor tycker det är ok att män har sex med varandra, bara dom vet om det, men med annan kvinna tycker dom  normalt inte är ok?

• simpleMan

Du får nog bäst svar om det av din partner. Berätta för henne och se vad hon går med på. Du kanske får ha en kopia som ger dig kuk o sperma. Eller så säger hon aldrig i livet. Som sagt det är inget vi vet. Det vet bara ni 2 

• Comin

Tack, ska kolla med henne när tiden är rett, man vet jo inte, möjligen har hon också några fantasier som kommer fram när jag berettar om mina behov?att ta emot?

• simpleMan

Kan vara så. Jag kom ut för min sambo på snapchat (kändes bekvämast där) skriva en text med förklaring och sen ta djupt andetag o tryck på skicka. 

• Anonym (Anna)
    Comin skrev 2024-09-29 10:40:06 följande:

Tack för riktig bra svar. Kan det vara så att en del kvinnor tycker det är ok att män har sex med varandra, bara dom vet om det, men med annan kvinna tycker dom  normalt inte är ok?

Tror att de som är öppna för öppna relationer är det.
    Jag hade aldrig delat min partner med en annan man eller kvinna.
Svar på tråden Bi-sex med man-otrogen?