• Anonym (Vill ju så gärna!)

Spökstreck eller svagt, svagt plus?

Hejsan! jag har dålig koll på när jag ska ha min mens vilket har gjort att jag tagit test i 3 dagar nu, då jag verkligen känner mig gravid. Jag har precis samma symtom som med första graviditeten? dom är svaga, men dom är där. Bland annat ilningar långt ner i magen som byter sida och ont i ländryggen samt ilningar i brösten. Ohyggligt aggressivt humör och somnar plötsligt klockan 20 på kvällarna. jag testar med testlagrens stickor. för två dagar sen fanns inte ens en svag skugga på testet. helt blankt alltså. Igår tyckte jag mig se en svag svag skugga men som endast syntes i ett visst ljus i en viss vinkel.. spökstreck tänkte jag. Idag testade jag igen, och såg återigen en skugga, lite starkare men fortfarande långt ifrån ett plus. Syntes iaf i fler ljus. Testade då med ett testa-tidigt test för tänkte att då måste det ju ge utslag nu om jag är gravid? kunde skymta en SVAG skugga men inget mer. Om jag var gravid, borde ?testa tidigt testet? ha visat starkare då, om strecket på testlagrets sticka inte endast var ett spökstreck? Är det helt kört? efter lite om och men TROR JAG att det är cirka 4 dagar kvar till BIM men BORDE inte återigen testa tidigt testet visat starkare än testlagrets stickor om det nu faktiskt är en graviditet?? 

• Svar på tråden Spökstreck eller svagt, svagt plus?
  • Anonym (Spöket)

Hoppar på din tråd, skulle väl knappast kalla detta ett svagt sstreck... snarare en skugga. Eller? Är det bara jag som ser den, eller ser ni den också? 
  • Angiesmamma
    Anonym (Spöket) skrev 2024-10-13 08:35:19 följande:

Hoppar på din tråd, skulle väl knappast kalla detta ett svagt sstreck... snarare en skugga. Eller? Är det bara jag som ser den, eller ser ni den också? 
    Sådär har jag fått på test och jag har vart gravid. Testa igen med morgonurin om två dagar 
Svar på tråden Spökstreck eller svagt, svagt plus?