Kommer jag att överleva ekonomiskt vid pension?
Jag oroar mig för om jag kommer att ha en pension som går att leva på den dagen det är dags.
Jag gjorde ett dåligt val av yrkesutbildning och kom dessutom ut i arbetslivet i början av 90-talet, under en av de värsta lågkonjunkturerna.
Jag hade dessutom stora problem med trötthet som jag så småningom utreddes för och jag blev diagnosticerad med narkolepsi 1998.
Jag fick i princip ingen hjälp alls att hantera sjukdomen, utan tvingades arbeta heltid och samtidigt prova läkemedel som inte fungerade.
Så jag har haft många perioder av arbetslöshet.
2009 arbetade jag inom markentreprenadbranschen, när jag i en olycka förlorade en kroppsdel.
Sedan dess har jag inte arbetat då rehabiliteringen inte har fungerat av olika skäl, varav de flesta jag inte själv råder över.
Idag lever jag ett eländigt liv med både fysiska och psykiska hälsoproblem och ser ännu inget ljus i tunneln.
Jag är sedan länge utförsäkrad och har idag inget annat att leva på än försörjningsstöd. När jag sökte det första gången var jag tvungen att först lösa in mitt pensionssparande och leva på de pengarna.
Jag har passerat 50 och börjar oroa mig för att jag haft för lite arbete, för låg inkomst och inget pensionssparande för att kunna överleva ekonomiskt som pensionär när det är dags.
NVad tror du, som kan mer än jag om dagens pensionssystem?