Anonym (Furo) skrev 2024-10-15 00:10:45 följande:
Oj vad arg du blev..
Har du inget vettigare att komma med än direkta lögner om vad jag har skrivit, ge mig skit för vad andra har skrivit i tråden?
Och när man säger i från till dig, så kommer du med en otroligt ointelligent kommentar som "oj vad arg du blev".🙄
Tror du att direkta lögner och att man får skit för vad andra skriver skall bara accepteras? Om du tror detta så är du faktiskt helt jävla
EQ-befriad.
Oj vad arg du blev..
Ok, så du argumenterar emot mig för att jag hävdar att det finns risker och troligen faror med 5g. Men du kan inte komma med några styrkande belägg för varför du tycker så?
Du kan ju visa vägen hur man länkar till solida bevis.
Har läst dina länk och även stt avsnittet du länkade till på swebb-tv.. Det som är konstigt är att du får ju inget stöd för dina påståenden i dennas tråden.
De det säger är att det finns för lite forskning, och vill då att man skall vänta lite med att slänga upp 5g.
Det är skillnad mellan att säga "det kan finnas risker" (det forskarna säger) och "det finns risker" (det du säger) .
Så du får ju inte ens fullt stöd från dina egna länkar med dina påståenden. Och sedan så anser du att man skall motbevisa dig?
Anders Sydborg är för övrigt väldigt insatt i det där med strålning och har forskat och gjort legitima tester. Där har du ännu en källa och mer bevis som återigen styrker mina belägg.
Du lär dig vad en källhänvisning är för något.
Att skriva ett namn och säga att person NN har gjort si och/eller så" är inte att källhänvisa".
Så du anser att en ökänd konspirationsteoretiker är att lita på..