Lund ivf center
Någon som har erfarenhet av ivf hos Lund ivf center?
Någon som har erfarenhet av ivf hos Lund ivf center?
Har inte genomgått IVF-behandling där, men haft konsultation då vi övervägde göra ett sjätte sista försök.
Har alltid bemöts fantastiskt av dom, känt mig väl omhändertagen och de var väldigt tillmötesgående och flexibla utifrån vad vi bedömde vi behövde hjälp med utifrån våra tidigare fem försök.
Sett till det kan jag bara varmt rekommendera dom
Har inte genomgått IVF-behandling där, men haft konsultation då vi övervägde göra ett sjätte sista försök.
Har alltid bemöts fantastiskt av dom, känt mig väl omhändertagen och de var väldigt tillmötesgående och flexibla utifrån vad vi bedömde vi behövde hjälp med utifrån våra tidigare fem försök.
Sett till det kan jag bara varmt rekommendera dom
Hoppas att ni varit nöjda hittills TS!
Vi har själva varit på kliniken och bekostat ett tre-pack ivf. Min upplevelse av kliniken har varit bra. Tycker de har varit tillgängliga, återkoppla snabbt och läkaren har vågat prova olika behandlingar för att se om det ger bättre resultat/ökar chanserna. Fick bra smärtlindring vid äggplock också. Sen har jag inget att jämföra med heller, kanske finns bättre? Individuella upplevelsen kan skilja också såklart. Hoppas det går bra för er stort lycka till!