• Anonym (Startar ivf snart)

Lund ivf center

Någon som har erfarenhet av ivf hos Lund ivf center?

• Svar på tråden Lund ivf center
  • Mathilda88

Har inte genomgått IVF-behandling där, men haft konsultation då vi övervägde göra ett sjätte sista försök. 
    Har alltid bemöts fantastiskt av dom, känt mig väl omhändertagen och de var väldigt tillmötesgående och flexibla utifrån vad vi bedömde vi behövde hjälp med utifrån våra tidigare fem försök. 
    Sett till det kan jag bara varmt rekommendera dom Hjärta 

• Meddelande borttaget
  • Anonym (Startar ivf snart)
    Mathilda88 skrev 2024-10-06 00:57:56 följande:

Har inte genomgått IVF-behandling där, men haft konsultation då vi övervägde göra ett sjätte sista försök. 
    Har alltid bemöts fantastiskt av dom, känt mig väl omhändertagen och de var väldigt tillmötesgående och flexibla utifrån vad vi bedömde vi behövde hjälp med utifrån våra tidigare fem försök. 
    Sett till det kan jag bara varmt rekommendera dom Hjärta 

Tack för ditt svar! Det låter lovande! ☺️
    Enligt Google så finns det lite olika erfarenheter, men då dom negativa betygen inte har någon kommentar så är det svårt att veta orsaken till omdömet.

Vi var på konsultation där i veckan och fick bra magkänsla efter att ha träffat läkaren. Men lokalerna kändes lite si så där då dom är helt olik den sterila "sjukhus"-miljö som tidigare institut hade. På nått sätt kändes det bättre med sjukhusmiljön än denna.

Vi beslutade att göra ett syskonförsök hos dom ändå eftersom det är smidigaste/närmsta kliniken för oss.  Och av tidigare erfarenhet vet vi att det blir ett par resor fram och tillbaka.

Nu hoppas vi att det ger resultat!

Beklagar att ni fått göra så många försök, hoppas det har/kommer gå vägen för er 🌸
  • Mathilda88
    Anonym (Startar ivf snart) skrev 2024-10-06 19:52:56 följande:
    Tack för ditt svar! Det låter lovande! ☺️
    Enligt Google så finns det lite olika erfarenheter, men då dom negativa betygen inte har någon kommentar så är det svårt att veta orsaken till omdömet.

Vi var på konsultation där i veckan och fick bra magkänsla efter att ha träffat läkaren. Men lokalerna kändes lite si så där då dom är helt olik den sterila "sjukhus"-miljö som tidigare institut hade. På nått sätt kändes det bättre med sjukhusmiljön än denna.

Vi beslutade att göra ett syskonförsök hos dom ändå eftersom det är smidigaste/närmsta kliniken för oss.  Och av tidigare erfarenhet vet vi att det blir ett par resor fram och tillbaka.

Nu hoppas vi att det ger resultat!

Beklagar att ni fått göra så många försök, hoppas det har/kommer gå vägen för er 🌸
    Nej svårt att göra en bedömning utifrån ofullständiga recensioner. Det är en relativt ny klinik med så alltid en del frågor.
    Håller tummarna för er! {#emotions_dlg.flower}
    Tack så mycket Hjärta Vi har gått isär pga helt andra omständigheter och jag fortsätter nu med dubbeldonation på egen hand. Dock i Köpenhamn pga mkt kortare väntetid. 
  • Anonym (Kareri)

Hoppas att ni varit nöjda hittills TS! 
    Vi har själva varit på kliniken och bekostat ett tre-pack ivf. Min upplevelse av kliniken har varit bra. Tycker de har varit tillgängliga, återkoppla snabbt och läkaren har vågat prova olika behandlingar för att se om det ger bättre resultat/ökar chanserna. Fick bra smärtlindring vid äggplock också. Sen har jag inget att jämföra med heller, kanske finns bättre? Individuella upplevelsen kan skilja också såklart. Hoppas det går bra för er stort lycka till! 

Svar på tråden Lund ivf center