• Anonym (Robin)

Hur vet man om man är gay?

Som rubriken: Hur vet man att man är gay?

• Svar på tråden Hur vet man om man är gay?
  • felicityporter

Tänder du på andra människor som är av samma kön som du? Då är du antingen gay eller bi (om du också tänder på det motsatta könet). Ganska enkelt.

• Anonym (Robin)
    felicityporter skrev 2024-10-04 02:14:22 följande:

Tänder du på andra människor som är av samma kön som du? Då är du antingen gay eller bi (om du också tänder på det motsatta könet). Ganska enkelt.

Jag kan tänka mig att ha sex med en man men inte ett förhållande och jag har aldrig varit kär i en man, så antar att det gör mig till bi då? Jag har haft förhållanden med kvinnor men aldrig varit kär i någon av dom. Jag är fan vuxen men likväl förvirrad inför min sexualitet. 
  • felicityporter
    Anonym (Robin) skrev 2024-10-04 02:41:24 följande:
    Jag kan tänka mig att ha sex med en man men inte ett förhållande och jag har aldrig varit kär i en man, så antar att det gör mig till bi då? Jag har haft förhållanden med kvinnor men aldrig varit kär i någon av dom. Jag är fan vuxen men likväl förvirrad inför min sexualitet. 
    Jag tycker att du verkar vara bisexuell baserat på det du berättar. Kanske ganska ung också? Då är det inte konstigt att du aldrig känt dig riktigt kär och att du känner dig förvirrad.
  • Anonym (Flexi)

Du är inte bi du är Hetro flexi. Du blir kär i kvinnan men vill också ha sex med en man. Är du bi kan du båda bli kär, attraherad  i mannen och vill ha sex med honom. Du söker bara det sexuella  då är du Hetro flexi. 

• Anonym (Dumheter)
    Anonym (Flexi) skrev 2024-10-04 20:15:48 följande:

Du är inte bi du är Hetro flexi. Du blir kär i kvinnan men vill också ha sex med en man. Är du bi kan du båda bli kär, attraherad  i mannen och vill ha sex med honom. Du söker bara det sexuella  då är du Hetro flexi. 

Så hade inte jag tolkat det. En man som tänder på att vara med andra män är definitivt bi och så hade de flesta kvinnor tolkat det.
  • Anonym (Hj)

Måste man sätta titlar på allt då? Jag har bara varit i förhållande med män, aldrig varit kär i en tjej. Men likväl finns inget sexigare än att slicka fitta. Sätter ingen titel på min sexualitet. 

• Anonym (Dumheter)
    Anonym (Hj) skrev 2024-10-04 20:20:10 följande:

Måste man sätta titlar på allt då? Jag har bara varit i förhållande med män, aldrig varit kär i en tjej. Men likväl finns inget sexigare än att slicka fitta. Sätter ingen titel på min sexualitet. 

Onödigt av dig att vara äcklig och vulgär i dina beskrivningar. Ingen vill läsa dina obscena utsagor om påhittat sex med kvinnor

Och håller du på med män så kommer typ ingen annan än du att se det som nåt annat än bi.

• Anonym (Flexi)

Läs om ?hetroflexibilitet?på Wikipedia så blir det möjligen lite tydligare. Det är ok att vara den man är, vill man försöka förstå vem man är, inhämtar man kunskap. Det är fint att var klok. 

• Anonym (Var kär i trans)

Jag var kär i en transkvinna men varje gång hennes penis kom fram så kände jag stark avsmak, och min egen erektion försvann. Var som att hjärnan sa "snygg brud, snygg brud...nej man fy! Gay! Blääh!" Fast att jag visste att hon var trans så var det som jag inte riktigt fattade det förrän jag såg den eller kände hennes erektion.

Så jag är transfobisk, riktigt transfobisk utan att jag var fullt medveten om det. Har aldrig vart attraherad av någon man eller trans innan eller efter henne.

Vad är min läggning? Mestadels straight? lätt Bi? 

• Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Straightie)
    Anonym (Var kär i trans) skrev 2024-10-04 23:50:56 följande:

Jag var kär i en transkvinna men varje gång hennes penis kom fram så kände jag stark avsmak, och min egen erektion försvann. Var som att hjärnan sa "snygg brud, snygg brud...nej man fy! Gay! Blääh!" Fast att jag visste att hon var trans så var det som jag inte riktigt fattade det förrän jag såg den eller kände hennes erektion.

Så jag är transfobisk, riktigt transfobisk utan att jag var fullt medveten om det. Har aldrig vart attraherad av någon man eller trans innan eller efter henne.

Vad är min läggning? Mestadels straight? lätt Bi? 

Om du enbart tände på transkvinnans kvinnlighet och aldrig någonsin varit attraherad av män i övrigt så skulle jag säga att du är hetero.

Det är lätt att luras av transkvinnors yttre. De är ofta ultrafeminina till sin framtoning. Bara lite längre än vanliga kvinnor. Och lite kraftigare benstomme, vilket iofs födda kvinnor också kan ha ibland
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
Svar på tråden Hur vet man om man är gay?