• Rosen3

Upprepade missfall, någon mer?

Någon mer här med upprepade missfall som vill skriva av sig/ge pepp? Vi har haft 6 tidiga missfall :(

• Svar på tråden Upprepade missfall, någon mer?
  • Anonym (Marre)

Jag har haft flera tidiga/kemiska missfall och det har varit jobbigt för man blir ju så besviken när ett plus helt plötsligt blir ett minus.

Sist jag var gravid blev det dock värre, för då blev det ett MA som upptäcktes i vecka 9 :( Så de tre senaste graviditeterna har jag fått missfall. Men haft flera tidiga missfall totalt i mitt liv.

• Anonym (Marre)

Jag har haft flera tidiga/kemiska missfall och det har varit jobbigt för man blir ju så besviken när ett plus helt plötsligt blir ett minus.

Sist jag var gravid blev det dock värre, för då blev det ett MA som upptäcktes i vecka 9 :( Så de tre senaste graviditeterna har jag fått missfall. Men haft flera tidiga missfall totalt i mitt liv.

• Rosen3
    Anonym (Marre) skrev 2024-10-22 09:35:38 följande:

Beklagar att du oxå behöver få igen detta flera gånger :( Har du barn sedan tidigare? Hur många missfall har du fått?

Samma här, fick oxå ett MA i vecka 9 där fostret inte var i rätt vecka från början men där ett hjärta slog men som sedan stannade upp. Så jobbigt :(
Svar på tråden Upprepade missfall, någon mer?