• Anonym (Fru Passion)

Sex med chefen

Jobbar på ett litet lokalt företag.   På en resa för att kolla på ett fordon som ev skulle inhandlas så hamnade jag i säng med chefen. Det var bara vi som åkte. Endast en natt. 
    Han är gift och även jag. Min man och han är polare och vi umgås allihopa då och då. 
    Vi bestämde oss för att inte säga något till våra respektive när vi kom hem.
    Vi har dock fortsatt att småflirta lite på jobbet och har haft sex några till gånger. 

Jag har lite dåligt samvete för detta men vill inte skilja mig, inte chefen heller.
    Jag vill bara fortsätta att ha bra sex.
    Någon med erfarenhet som kan hjälpa mig. 
    Ska jag fortsätta,  ska vi avsluta.
    Hör ju och läser om många som har lite på sidan utan att nån får veta. 
    Borde jag ha dåligt samvete, eller?
    Jag vill ju fortsätta, men jag vill heller inte att nån ska få veta

• Svar på tråden Sex med chefen
  • Anonym (Rådgivaren)

Rådet är att fortsätta och hålla det enkelt. Bra sex där man är kompatibel och dessutom känner varandra tidigare via tex gemensamt umgänge, vänskap etc är ofta en fördel, dvs gör det enklare. 

Har själv erfarenhet utav detta och mitt främsta råd är att inte ljuga för mycket, komma med konstruerade bortförklaringar. Ligg så nära sanningen som möjligt dvs 95% sanning och 5% tillrättaläggande. Tänk på att komma ihåg de 5% bara :) Som du beskrev är tex jobb där man normalt reser ihop, konferenser eller liknande att föredra eller på arbetsplatsen.

Om möjligt handla enbart med kontanter, boka alltid varsina rum etc. Ju närmare sanningen du rör dig desto svårare att upptäcka är huvudregeln. Det är ofta ett nät av lögner som blir ohållbart i längden så snyggt och smidigt. Ett exempel kan vara om din man försökt att nå dig och du inte svarat. Istället för att komma på en uppsjö av anledningar som kommer att väva in dig i ett nät du inte kan hantera så replikera med ett skämtsamt svar, tex att du blev förförd av chefen och inte kunde svara för du var djupt upptagen av av ett hett möte. 

• Anonym (Fru Passion)

Tack, för svar. Låter som ett bra sätt att inte krångla till det. Känner mig lite pirrig och pilsk. Lite nykär känsla utan att vara nykär. 

• Kunniglingvist

Blir ju oerhört förkrossande att få reda på det om det skulle komma ut. Gäller då verkligen att vara diskret. Men njut så länge det varar

• Anonym (man)

skapa en fyrkant din man och hans fru

• Anonym (Rådgivaren)
    Anonym (Fru Passion) skrev 2024-10-10 00:07:49 följande:

Tack, för svar. Låter som ett bra sätt att inte krångla till det. Känner mig lite pirrig och pilsk. Lite nykär känsla utan att vara nykär. 

Tänk bara på att inte förändra din sinnesstämning därhemma. Viktigt att inga förändringar sker från det normala. Tex att du plötsligt avviker genom att vara väldigt uppåt och glad. Extra viktigt är att inte ändra dina sexuella vanor tex att det blir mindre sex hemma. Det får garanterat mannen att reagera, likväl att din lust inte går utöver det normala därhemma. Känner du dig mer pilsk även på hemma plan så bör utloppet för detta ske gradvis för att inte väcka misstankar.
  • Meddelande borttaget
  • Daimler

Ha det i små doser? desto mindre företag desto mer sannolikhet att det utvecklas i en känslomässig drama med många inblandande ? liksom försiktig kan påverka relationer på jobbet och orsaka att du söker nytt.. men förstår att det känns skönt och pirrande ? önskar kunde va din chef fast samtidigt inte så nära som chef .. helst hos annat företag ?  

• Core
    Anonym (Rådgivaren) skrev 2024-10-10 00:04:40 följande:

Rådet är att fortsätta och hålla det enkelt. Bra sex där man är kompatibel och dessutom känner varandra tidigare via tex gemensamt umgänge, vänskap etc är ofta en fördel, dvs gör det enklare. 

Har själv erfarenhet utav detta och mitt främsta råd är att inte ljuga för mycket, komma med konstruerade bortförklaringar. Ligg så nära sanningen som möjligt dvs 95% sanning och 5% tillrättaläggande. Tänk på att komma ihåg de 5% bara :) Som du beskrev är tex jobb där man normalt reser ihop, konferenser eller liknande att föredra eller på arbetsplatsen.

Om möjligt handla enbart med kontanter, boka alltid varsina rum etc. Ju närmare sanningen du rör dig desto svårare att upptäcka är huvudregeln. Det är ofta ett nät av lögner som blir ohållbart i längden så snyggt och smidigt. Ett exempel kan vara om din man försökt att nå dig och du inte svarat. Istället för att komma på en uppsjö av anledningar som kommer att väva in dig i ett nät du inte kan hantera så replikera med ett skämtsamt svar, tex att du blev förförd av chefen och inte kunde svara för du var djupt upptagen av av ett hett möte. 

Jag förstår det du säger, jag förstår bara inte varför. Den dag jag anser mig lida brist i min relation pga bristande sexliv eller passion eller vad det nu än är så lämnar jag. Allt annat är fegt, och försummar bara mitt och min respektives liv. 

Visst, ett knull är en fysisk aktivitet vissa inte verkar tycka har så stor påverkan på resten av livet, men faktum är att du investerar din passion nån annanstans än hemma, och låter det du lever i dö ännu mer. Jag känner inte direkt starka känslor för såna som er, mer än att det är patetiskt att vara så feg.

Människor kan göra misstag, vara ärliga och rätta till det, men folk som har affärer är nog de jag ser ned på mest, det är som sagt ett uttryck för en ynklig svag persona 

Men whatever floats your boat antar jag.

• Anonym (Rådgivaren)
    Core skrev 2024-10-10 17:51:59 följande:

Jag förstår det du säger, jag förstår bara inte varför. Den dag jag anser mig lida brist i min relation pga bristande sexliv eller passion eller vad det nu än är så lämnar jag. Allt annat är fegt, och försummar bara mitt och min respektives liv. 

Visst, ett knull är en fysisk aktivitet vissa inte verkar tycka har så stor påverkan på resten av livet, men faktum är att du investerar din passion nån annanstans än hemma, och låter det du lever i dö ännu mer. Jag känner inte direkt starka känslor för såna som er, mer än att det är patetiskt att vara så feg.

Människor kan göra misstag, vara ärliga och rätta till det, men folk som har affärer är nog de jag ser ned på mest, det är som sagt ett uttryck för en ynklig svag persona 

Men whatever floats your boat antar jag.

Bra skrivet! Lämna, alltid ett förstaval. Stanna, ett val svårare att förstå men ofta bisatsen till något så komplext att det är orimligt att förutsätta att någon utanför ens kan se kontexten till det hela. Livet? Kanske ännu svårare att förstå hur kort det egentligen är. 
  • Anonym (orion)
    Anonym (Fru Passion) skrev 2024-10-09 23:40:42 följande:

Jobbar på ett litet lokalt företag.   På en resa för att kolla på ett fordon som ev skulle inhandlas så hamnade jag i säng med chefen. Det var bara vi som åkte. Endast en natt. 

Att ett litet företag skulle skicka två pers, som råkar vara av motsatt kön varav den ena också råkar vara chefen, på resa med övernattning för att göra något så banalt som att kolla på ett fordon är nog en ursäkt man inte kan använda alltför många gånger utan att väcka misstankar. 

Du skall nog inte underskatta din mans intelligens i detta sammanhang. Om du och chefen inte skärper er och hittar på lite mer idiotsäkra arrangemang för eran affär kommer ni nog att åka dit.
Svar på tråden Sex med chefen