• Anonym1050

BIM November 2024

Hej 
    jag lägger till mig på bim listan. denna månad blir andra försöket till att få ett lilla syskon. Har PCOS som ställer till det men hoppas att det ska ta sig som det gjorde förra gången 🥺. Körde på ägglossnings test förra månaden men har valt att strunta i det denna månad då de blev lite jobbigt psykiskt så försöker köra på en go with the flow attityd denna gång och hoppas så innerligt att november är månaden vi plussar 🤞🏻

BIM LISTA:

2/11 - Emzor
    5/11 - Anonym (Syskonlängtan)
    6/11- Anonym1050
    14/11 - Anonym (en till)
    20/11 - Anonym (Ivfaren) 
  • Anonym1050

Hej tjejer ! 

jag har en fråga gällande ägglossning, jag har ju skippat ägglossningstest den här månaden och utgår mest från sekret och de som står i mina appar, ena appen säger att hade ägglossning igår och jag hade då natten till igår haft jätteont på vänstersida av tjej magen och fertilt sekret. igår var jag dock super torr och hade endast lite krämiga flytningar, men idag så har jag äggvita liknande flytningar igen och i mängder och enligt flo så ska jag ha ägglossning imorgon men jag känner inte av det alls. så min fråga är har ni upplevt detta innan att flytningarna kommer och går eller att man får jätteont hela 3-4 dagar innan själva ägg lossningen eller kan jag ha haft ägglossning just den natten jag kände av smärtan. sorry för lång å rörig text 😅

• Anonym1050

Hej 
    jag kommer med dystra besked idag kom min mens 🙃, dock 2-3 dagar sen så fick en något längre cykel på 33 dagar. Har tid hos gyn nu i veckan så hoppas på att få nån hjälp 🤞🏻. Stort grattis till alla er som plussat och hoppas att det håller sig och går vägen 🌸

• Anonym1050

Jag har nu skapat en december tråd för oss alla som inte fick vårt plus nu i november, ni är välkomna dit 🌸

Svar på tråden BIM November 2024