BIM November 2024
Kommer med i den här tråden! Blir tredje försöket det här nu, så håller tummarna. att det lyckas nu (både för mig själv och för er alla andra )
BIM LISTA:
2/11 - B3tt4n
6/11 - Anonym1050
19/11 - Mallotti
Kommer med i den här tråden! Blir tredje försöket det här nu, så håller tummarna. att det lyckas nu (både för mig själv och för er alla andra )
BIM LISTA:
(Förlåt på förhand över min långa rant)
Blir verkligen galen med det här att försöka skaffa barn. Är inne på 3:e försöket nu och varenda knip och känsla överanalyseras till max! Använder mig av NC och tempat. Den här gången körde jag på rosenrot och det tidigarelade min ägglossning med 2 dagar, så min BIM har flyttats till 17/11.
En skillnad jag har märkt under den här cykeln är att min temp. i lutealfasen är 0,2 grader högre än vad den annars har varit. Så min analytiska och hoppfulla sida ser det som ett positivt tecken. Däremot har jag haft molvärk sedan äl +4 (vilken är vanligt för mig, fast inte riktigt så tidigt), vilket lugnade ner sig igår, och nu senaste 2 dagarna har jag fått ömma bröst. Inga andra symtom som skulle antyda att någonting händer, fast det är ju ändå tidigt ännu (äl +8). Inbillar jag mig eller ka
Har pratat mycket med min partner, men han förstår inte hur det känns för mig att konstant överanalysera allt som sker i kroppen. Så det är intressant att läsa allas upplevelser i den här tråden.