Anonym (Saltkatten) skrev 2024-11-28 23:07:58 följande:
Och jag väntar mitt andra tidiga missfall på raken. Rosa flytningar idag och gravtestet som ökat så starkt tidigare under veckan är nu svagare igen. Exakt såhär var det förra månaden, om några dagar lär allt komma ut i en störtflod precis som förra gången.
Är så jävla ledsen? när jag äntligen lyckas bli gravid efter otaliga försök då vill det inte fastna ordentligt istället. Jag skyller på min ålder, äggen är uppenbarligen inte lika bra längre och missfallsrisken är högre, sv allt jag läst mig till så är det bara så det är.
Får se hur länge jag orkar med detta, vill inte pendla såhär upp och ner allt för många gånger, det tär nåt enormt på mig märker jag. Kanske får släppa tanken om en sladdis? jag vet iaf att jag ska pausa december månad, låta kropp och knopp vila och så får vi ta nya tag nästa år och hoppas att det blir tredje gången gillt ❤️
Ta hand om er, lycka till.
Stackars dig ❤️ otroligt tråkigt att höra.
Tror jag ska ta en mycke mer avslappnad approach framöver. Inga äl test eller temp. Det stressar mer än det ger och sen får man bara minus på testen. Tror vi kör oldschool framöver. Ligger när vi har lust, sex på beställning är fan riktigt trist 😂
tar bara gravtest om mensen är sen på riktigt. Blir jag gravid så blir jag. Känns bäst så här när vi dessutom blir så osynkad med gubbens jobb några cykler.