Annpor skrev 2024-10-20 13:29:31 följande:
Hej hoppar också in här. Har haft en krokig väg och skulle verkligen behöva lite hopp i livet igen. Vi förlorade en bebis i fullgången graviditet i vintras och sen nu i September plussade vi igen - och fick missfall i vecka 9. Så det har varit och är en tuff tid just nu. Skulle verkligen behöva plussa för att få känna lite hopp, glädje och styrka till liv igen. Vi är
32 år gamla, bebisen var vår förstfödda.
Hoppas få plussa snart igen! Skulle haft äl nu i dagarna om ?min vanliga cykel? varit, men väntar nu ännu på äl, vet ej när den dyker upp. Någon som haft missfall, när dök i sådana fall er äl/mens upp? Förstått att det kan ta tid för cykeln att synka igen efter missfall. Svårt att lägga in någon bim osv i nuläget men hänger med i tråden ändå.
Heja oss alla, hoppas November blir stora + månaden! ❤️
Först och främst, jag beklagar verkligen allt ni behövt gå genom, håller tummarna för ett plus för er ❤️
Jag har haft ett missfall, dock väldigt tidigt så v.6, eftersom det var så tidigt blev cykeln ungefär densamma som tidigare månader. kunde räkna missfallet som mens och ägglossningen kom isch 2-2,5v efter❤️