Anonym (Saltkatten) skrev 2024-11-21 19:08:38 följande:
Nä man kan ju inte ha koll på alla och allt som sker i tråden 😅 Jag blev gravid förra månaden, fick missfall ganska snabbt tyvärr. Aldrig haft missfall förut så det var en ny upplevelse, hemskt. Hoppas jag inte behöver gå igenom fler. Jag är positivt lagd så jag tror och hoppas det blir min tur snart igen 🥰🙏🏻
Haha, du får otåligt vänta och testa igen imorrn eller när du bestämt dig för det. Jag vet precis hur det är 😄
Beklagar, kan tänka mig att det är en hemsk upplevelse dock aldrig upplevt det själv. Men man får tänka att det finns en mening med allt och blir det missfall så måste det varit något fel. Ett plus till kommer snart ska du se :)
Känner jag mig själv lär jag säkerligen testa i morgon bitti igen, men ska försöka hålla mig någon dag. Orolig för kräkningen eftersom det i så fall skulle vara tidigt för det. Inte kräkt så här tidigt med någon av mina andra två. Med min äldsta började det runt vecka 10 men var ofta under hela graviditeten och med min lille blev det bara en gång så det var skönt haha.
Det är verkligen en pirrig känsla haha!