• Friskisnörd

Gravid v16 men känner mig inte gravid

Jag är gravid i v16 och jag och min sambo är överlyckli. i bagaget har vi ett spontant missfall samt ett MA. Så hjärnspöken finns. Mår väldigt bra i min graviditet och har mest bara halsbränna. Förutom de känner jag mig inte så gravid. nån mer som känner liknande i v16?

• Svar på tråden Gravid v16 men känner mig inte gravid
  • Anonym (Lycka)

Njut av det så länge det varar. Det kommer kännas framöver 😄

Jag har varit gravid två gånger och har inte känt mig särskilt gravid nån gång. Har aldrig mått illa, haft ömma bröst eller sånt. Var trött i början med efter v 13 fram tills magen började växa mycket så kände jag typ inget alls. Kände mig mer gravid när magen blev större och bebisen började sparka 🥰

Lycka till med allt.

• Miniflin

Gud vad jag kan relatera Tyst Är också i vecka 16 och det enda som gör att jag känner mig gravid är att jag är öm i brösten och har ont i ligamenten. Plus att magen växt lite mer då. Det är andra barnet så det syntes fortare. Men jag är livrädd för att det ska ha hänt något med bebis.. Jag kände som fladder i magen vecka 14 typ men sen dess har jag inte känt något alls vilket gör mig nojig såklart. Igår hade jag ont i magen typ som magknip i hela magen... vet inte om det är små sammandragningar eller något annat. Usch man går bara och oroar sig hela tiden, haha. Så svårt att njuta då! Vi har RUL 21/11 och längtar verkligen tills dess...

Svar på tråden Gravid v16 men känner mig inte gravid