• Anonym (Undrar)

Love spell ska man tro på det

Hej har länge funderat över om det funkar att kasta en love spell för att få tillbaka förlorad kärlek eller ta hjälp utav någon som gör det finns ju hur mycket sån som hällst på nätet och massa folk som är helt övertygade om att det funkar och så kallade häxor som tar betalt för att göra det som till och med har fått bra recensioner men kan man tro på det jag bara undrar ?

• Svar på tråden Love spell ska man tro på det
  • Anonym (r)

"bra recensioner" jo tjena...

• Anonym (Undrar)
    Anonym (r) skrev 2024-10-24 22:49:56 följande:

"bra recensioner" jo tjena...

Som sakt jag bara undrar
  • Anonym (r)
    Anonym (Undrar) skrev 2024-10-24 22:54:01 följande:
    Som sakt jag bara undrar
    Ja du undrar mycket. Har du någon att prata med IRL?
  • Anonym (G)

Att barn kan tro på sådant är inget konstigt. Att vuxna människor som gått i skolan kan gå på sådant trams övergår mitt förstånd.

• Anonym (xxx)
    Anonym (G) skrev 2024-10-25 09:39:50 följande:

Att barn kan tro på sådant är inget konstigt. Att vuxna människor som gått i skolan kan gå på sådant trams övergår mitt förstånd.

Med tanke på TS stavning, så är ju frågan om det är ett barn eller en vuxen som gått ut gymnasiet. 
  • Anonym (bluff)

Förstår att du gärna skulle vilja att det var sant, men hur mkt du än önskar och längtar efter att få tillbaka personen så funkar inte att betala något medium för att få tillbaka sitt ex....
    Så hur kan du göra för att verkligen gå vidare, i förnuftet och i känslorna. Vad behöver du göra för att kunna släppa. Minnas det bra sakerna och tacka för det som varit, minnas det dåliga, minnas varför det tog slut. 
    Du kan inte ändra det som varit, du kan förlåta dig själv och andra. Jobba på dig själv, fundera över vad du vill göra annorlunda om du träffar en ny partner...
    Vad behöver du i ett förhållande, och vad har du att erbjuda? Vad tycker du är viktigt och vad är mindre viktigt?
    Tips är att boka in samtal, kurator, diakon eller liknande och prata om det om du har svårt att komma över personen. Inget konstigt att man kan ha känslor kvar för någon även om man vill och försöker gå vidare. 

Svar på tråden Love spell ska man tro på det