• Gaskarl

Sex som äldre.

Jag har fyllt 61 år, känner mig fortfarande sexuellt aktiv. Men min syn på sex har ändrats, alltså jag har inga problem med erektion, med lite hjälp. Men känner mer för oralsex och att fingra kvinnan, mer än penetrerar sex. Och självklart kyssar/hångel.
    Någon som känner igen sig, man eller kvinna?

• Svar på tråden Sex som äldre.
  • Anonym (KK)

Jag är "bara" 55 och kvinna. Har stor sexlust fortfarande. Jag vill gärna ha även penetrerande sex också.

• Anonym (Lady)

Jag är lika gammal som dig ts, och är kvinna.
    För mig är sex utan penetration värdelöst, förutom vid enstaka tillfällen möjligtvis.

• Miss Sunny

Kvinna 65.  Stor lust fortfarande, och bra med penetrerande sex med (mkt?)yngre män .  Ung man + mogen kvinna = hetare sex ;)

• Carl Den kloke
    Miss Sunny skrev 2024-10-27 15:39:25 följande:

Kvinna 65.  Stor lust fortfarande, och bra med penetrerande sex med (mkt?)yngre män .  Ung man + mogen kvinna = hetare sex ;)

Hur mycket yngre? 😀
  • Miss Sunny
    Carl Den kloke skrev 2024-10-27 16:00:54 följande:
    Hur mycket yngre? 😀
    Sällan över 40
  • Openmindedfast

Som man har nog mitt intresse för att ge oralsex ökat efter 25 års åldern. I dag 51 sammanboendes med en 10 år äldre kvinna och har en fast kk som är 23 år yngre. Min erfarenhet av av dessa plus andra kvinnor är nog att oavsett ålder uppskattar de framförallt själva handlaget då de får oralsex, i övrigt är deras behov av penetrerande sex det största, det skall vara kraftfullt, det skall kännas och kunna pågå länge och vara repeterbart oavsett ålder.

• Gaskarl
    Openmindedfast skrev 2024-10-27 17:16:32 följande:

Som man har nog mitt intresse för att ge oralsex ökat efter 25 års åldern. I dag 51 sammanboendes med en 10 år äldre kvinna och har en fast kk som är 23 år yngre. Min erfarenhet av av dessa plus andra kvinnor är nog att oavsett ålder uppskattar de framförallt själva handlaget då de får oralsex, i övrigt är deras behov av penetrerande sex det största, det skall vara kraftfullt, det skall kännas och kunna pågå länge och vara repeterbart oavsett ålder.

Ja, jag har förstått, av det man läst och hört att kvinnor har ett mycket större behov av penetrerar sex än män många gånger. Kan det vara så att den kvinnliga kroppen bjuder på så mycket fler sexuella attribut än könet, om man jämför med den manliga? Att gå ner på en kvinna, få vara nära, smeka och leka med hennes kön, att se hur det liksom lever, är för mig mycket mer spännande än att ha in och utsex, dock så fråntar inte det känslan och intrycken man får, av att ta en kvinna, som ligger på ett matbord, den synen, ögonkontakt och hennes kropp, vilket jag tycker är superhärligt.
  • Anonym (Råger)
    Miss Sunny skrev 2024-10-27 15:39:25 följande:

Man 65 år , jag tycker bara om att penetrera yngre tjejer.
    Ung tjej och erfaren man =  Hetare sex

• New  Dawn

Ja, för oss är det liksom det viktigaste och skönaste, för oss båda, och det säkraste. Självklart vill vi ha samlag också, men ändå. 

Mod är det som behövs för att ställa sig upp och tala. Mod är också det som behövs för att sitta ned och lyssna.
  • Anonym (Bengt)

Vi 70+ kåta som aldrig förr. Får till det två gånger i veckan så underbart.

• SpiritualHawk

Jag 23 hon 70 många kanske höjer på ögonbrynen.
    Inneboende hos denna kvinna efter som att hon bor på den ort där jag studerar.
    Vi har sex regelbundet och det är riktigt bra sex. 
    Min uppfattning om äldre och sex har verkligen förändrats hon är inte som jag tänkte mig utan drivande väldigt kåt och nyfiken.
    Vet att ålderskillnaden är stor men i vårt fall har ung kille äldre dam varit en bra match 

• SpiritualHawk

Jag 23 hon 70 många kanske höjer på ögonbrynen.
    Inneboende hos denna kvinna efter som att hon bor på den ort där jag studerar.
    Vi har sex regelbundet och det är riktigt bra sex. 
    Min uppfattning om äldre och sex har verkligen förändrats hon är inte som jag tänkte mig utan drivande väldigt kåt och nyfiken.
    Vet att ålderskillnaden är stor men i vårt fall har ung kille äldre dam varit en bra match 

Svar på tråden Sex som äldre.