Openmindedfast skrev 2024-10-27 17:16:32 följande:
Som man har nog mitt intresse för att ge oralsex ökat efter 25 års åldern. I dag 51 sammanboendes med en 10 år äldre kvinna och har en fast kk som är 23 år yngre. Min erfarenhet av av dessa plus andra kvinnor är nog att oavsett ålder uppskattar de framförallt själva handlaget då de får oralsex, i övrigt är deras behov av penetrerande sex det största, det skall vara kraftfullt, det skall kännas och kunna pågå länge och vara repeterbart oavsett ålder.
Ja, jag har förstått, av det man läst och hört att kvinnor har ett mycket större behov av penetrerar sex än män många gånger. Kan det vara så att den kvinnliga kroppen bjuder på så mycket fler sexuella attribut än könet, om man jämför med den manliga? Att gå ner på en kvinna, få vara nära, smeka och leka med hennes kön, att se hur det liksom lever, är för mig mycket mer spännande än att ha in och utsex, dock så fråntar inte det känslan och intrycken man får, av att ta en kvinna, som ligger på ett matbord, den synen, ögonkontakt och hennes kropp, vilket jag tycker är superhärligt.