Inlägg från: Anonym (Sjukt) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Sjukt)

Märklig KK-relation

Anonym (FundersamKK) skrev 2024-10-30 12:23:35 följande:

I går gjorde vi (jag) mitt avslut, vi bestämde att det var sista gången vi skulle ha sex. Jag åkte hem till honom och han öppnade upp portdörren och vi pussades innan vi gick in. Det var inte alls stelt utan som det har varit innan. Han tog en dusch och jag underhöll hans hund inne i tv rummet. När han var klar satte vi oss i soffan och hade en helt vanlig konversation och uppdatering om hans jobb.  Han var rätt slitet att jobbat över tid. Så vi gick inte till sovrummet, slog på en en skräckis och låg och mös. Det blev sex av det. Och mitt i akten sade jag, - jag börjar bli kär i dig, och han svarade med det var ju inte bra. Sov inte över för han skulle upp kl 4.30 som vanligt så jag åkte hem. När jag skulle åka passade han ta ut hunden för att nattkissa. Så vi pussades två gånger utanför porten innan jag skulle gå.

Vet hur jävla sjukt detta låter. 

Det sjuka här är ju att du fortsätter ligga med honom, trots att han gång på gång är tydlig med att detta enbart är sex för honom. Vad är det som du tycker är sjukt?
Svar på tråden Märklig KK-relation