• Anonym (Anonym)

financial domination slavar

Hej, jag har precis läst på lite om detta om ?financial domination slavar? eller vad man nu ska kalla det, och inser verkligen att jag tänder på detta såå mycket. Men det verkar inte vara något i Svergie överhuvudtaget utan mest i USA. Men det känns väldigt väldigt svårt såklart att hitta en man som vill vara ens slav eller bara ge pengar utan något annat. Men kanske kan jag hitta min slav här eller om någon vet ett annat bra ställe där jag kan hitta min lilla slav. Hit me up om ni vet något mer om detta eller om jag kan höra av mig till någon 

• Svar på tråden financial domination slavar
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (T)

Vilken vidrig människosyn som ligger bakom detta. 

• Tukt

Dominans bygger ju på en ömsesidighet, och så länge det är så, är det ju knappast ett problem.
    Dock tror jag många unga kvinnor överskattar utbudet av män som vill ingå i ett liknande upplägg. Kanske med en dominant som de möter i vardagen också, och det den finansiella delen ingår.
    Kåta män är korkade, men inte så korkade att de bara skyfflar ned sina pengar i ett svart hål.

• Anonym (GG)

Jag skrattade högt åt några trådar för ett tag sedan där Soft girls sökte providers men det här tar ju priset. Hur naiv får man vara?

Svar på tråden financial domination slavar