• Lulamon

Sjuk och blåsor på tungan i fyra veckor

Hej!
    har småbarn och inte tid att kolla upp. Men har haft små små jävliga blåsor på tungan i fyra veckor nu och varit förkyld och hostig från och till, vad är det för jäkla blåsor? Känns typ som man bitit sig. Svider och har sig. 

• Svar på tråden Sjuk och blåsor på tungan i fyra veckor
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Jag)
    Flikkann88 skrev 2024-10-30 21:14:44 följande:

Höstblåsor.

Tänkte också på det, min son (2,5 år) hade det nyss. Hemskt var det , han kunde knappt äta på flera dagar och hade jätteont. Han hade en på fingret också.. Jag fick bara en liten blåsa på fingret sen och hans storasyster (8) fick flera på händerna och 2 i munnen men hade inte alls lika ont och inga problem att äta. Så det är väl olika hur lindrigt man får det. 
  • Lulamon

Men kan det verkligen vara hästblåsor i fyra veckor? tänkte också det först men gått så lång tid nu?

• Lulamon
    Anonym (Jag) skrev 2024-10-30 21:39:49 följande:
    Tänkte också på det, min son (2,5 år) hade det nyss. Hemskt var det , han kunde knappt äta på flera dagar och hade jätteont. Han hade en på fingret också.. Jag fick bara en liten blåsa på fingret sen och hans storasyster (8) fick flera på händerna och 2 i munnen men hade inte alls lika ont och inga problem att äta. Så det är väl olika hur lindrigt man får det. 
    Så länge som 4 veckor? har haft det förut och fick på fingrarna men gick över fort
  • Lulamon
    Flikkann88 skrev 2024-10-30 21:14:44 följande:

Höstblåsor.

I fyra veckor??
  • Meddelande borttaget
Svar på tråden Sjuk och blåsor på tungan i fyra veckor