Så sjukt. Jag har tänkt hela dagen att jag ska starta en tråd nästan precis exakt som din. Kom inte hem försen nu precis.
Känner igen mig helt i det du skriver iallafall. Jag tror jag kan bli uppsagd snart då jag uppfattas som den tjuriga på arbetsplatsen. Aldrig glad ler aldrig. Vill bara få göra mitt och sedan åka hem.
Har nu fått en emot mig som har arbetat där i 8 år. Sa bara imorse; " tycker det är märkligt att du måste kolla precis varje pall som jag drar av. Jag och X har redan kollat pallen och så kommer du och kollar den med, varje gång. Han blev skit sne. Och började gapa och härja så alla andra skulle höra vilken idiot jag var tydligen och avslutade det hela med "Sköt du ditt så sköter jag mitt"... Det var ju ungefär precis det jag försökte säga till honom ifrån början, men så försökte han sno det ifrån mig högljutt haha.
Fy fan, va less jag är på människor ärligt talat.
Jag har blivit uppsagd av en chef (ingift som kunde mindre än mig) Då jag reagerade på mobbning inom arbetsgruppen. Och chefen var bra kompis med dom som mobbade så jag blev lite extra känslosam (Sne) och skällde ut han när han försvarade dom. (jag var inte mobb offret men ändå utsatt hotfullt av den största snubben vi hade på arbetsplatsen).
Snart får jag som sagt antagligen kicken då jag inte säger så mycket, ler aldrig eller "umgås" med arbetskamraterna på arbetet. Nu träffar jag dom inte så ofta eller så länge, bara kort på morgonen och i slutet av dagen så står några vid parkeringen och snackar, men jag vill bara hem.
Nuvarande chef har behandlat mig fel med. Tvingade mig skriva på papper som jag inte skulle ha behövt skriva på samt försökt fälla mig med saker han hittade på, men jag lyckades parera varenda grej då det var falska påståenden ifrån hans håll. Och nu senaste gången vi satt på möte så sa jag rakt ut att jag har svårt i kontakten mellan honom och mig, varpå han svarade "Men vi har knappt pratat med varandra sedan första gången" och jag sa, ja, o tur är väl det.
Så jag lär åka ut med huvudet före snart. Bara en tidsfråga.
Förlåt, gick off topic. För att återgå till dig igen. Om din partner säger så om dig, så borde du ta reda på vad hans faktiskt menar med det. Menar, har han sådan syn på dig så kanske du har missat något. Hade tagit illa upp om en partner hade sagt så till mig. Menar, vad exakt menar personen med det?? Uppenbarligen så vet den något som du inte vet om dig själv. Och det är ju inte snälla vindar vi talar om då alltså.