Genombrottsblödningar eller missfall?
Hej!
Jag plussade några dagar före BIM och testen har blivit starkare hela tiden. Slutade testa igår när digitala testet sa GRAVID och har varit så glad.
Hade BIM idag och vid ett toabesök när jag torkar mig är det rosa. Har sedan haft rosa/ljusröda/brunröda flytningar vid toalettbesöken. Det har aldrig runnit ut i trosorna och vid vissa toabesök har det inte blivit nåt på pappret. Verkar vara rätt sparsamt då med andra. Jag har heller inte ont alls.
Men oroar ju ihjäl mig över att mensen håller på dra igång och att detta blir ett supertidigt missfall? Min mens brukar dra igång rätt rejält direkt och sen har jag kraftiga blödningar 2 dagar + mensvärk. Så detta är verkligen inte likt min vanliga mens, men kan ju kanske bli.
Går ju inte veta hur detta ska sluta men är det någon som varit med om liknande? Hur gick det för er? Hur brukar genombrottsblödningarna vara? Hur vet man om det är det eller mens/missfall?
Tusen frågor och tankar. Vill väl mest bara höra era erfarenheter, om ni tror det är kört för mig eller inte?
Tacksam för svar ❤️