Inlägg från: Anonym (Mimmi) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Mimmi)

Frun har tappat sexlust

Anonym (HH) skrev 2024-11-09 17:53:12 följande:
    Jag är medveten att jag har gjort fel och det var bara en gång, detta betyder inte att det är kört för oss.
    jag är inte den första och inte den sista, har bett om förlåtelse och kämpar mycket för att hjälpa henne att går ur sin depressio.
    För mig hade ETT snedsteg inneburit slutet.
    Aldrig i livet att en kuk han knullat en annan med under vår tid tillsammans någonsin skulle komma in i mig igen.

Att be om förlåtelse hjälper inte.

Sluta tycka synd om dig själv.
    Anonym (HH) skrev 2024-11-09 17:55:40 följande:
    Varför har hon inte självrespekt för sig skälv?
    jag har gjort fel detta betyder inte att hon måste lämna mig, varför ska vår barnen blir drabbade, är det inte bättre för oss att kämpa och kunna rätta det felet som jag har gjort.
    När barnen blir drabbade så är det 100% ditt fel. Beroende på ålder på barnen så har de också rätt att få veta varför de inte längre får bo med sina båda föräldrar. 
    Utöver det så får de se hur det kan gå (bör gå) när någon varit otrogen.

Det är DU som svikit inte bara din fru utan även dina barn. Svikit. Hur känns det?

Jag ser mina skitiga skosulor mer värda än en otrogen partner.
    Anonym (HH) skrev 2024-11-10 08:31:01 följande:
    hade du kastat ut din man eller din om han eller hon var otrogen?

Definitivt ja.
  • Anonym (Mimmi)
    molly50 skrev 2024-11-10 14:14:35 följande:
    Jo,men det du måste förstå är ju att hon kan känna pressen på sig att ha sex med dig när du bokar hotellrum.
    Inte att du vill hjälpa henne.
    Så det kan få rakt motsatt effekt mot vad du hoppas på.

Om du vill hjälpa henne så måste du visa att du tar ditt felsteg på fullaste allvar utan att förminska det.

Du svarade inte på frågan om parterapi?
    Varför skulle frun gå i terapi när hennes gubbe inte kan hålla kuken i styr?
  • Anonym (Mimmi)
    Anonym (HH) skrev 2024-11-10 15:09:47 följande:
    Jag upprepar en gång till, jag tycker inte synd om mig vill bara hjälpa min fru att gå ur detta för att jag har gjort fel.
    om jag uppfattat dig rätt det bästa att jag lämnar henne?
    i din värld finns inte nåt som heter andra chansen?
    Det verkar faktiskt som att du just gör det, tycker synd om dig själv.

Nja, halvrätt. Jag tycker att hon borde lämna dig då du har förstört allt mellan er.  Alternativ två är att du bör lämna henne så att hon kan börja leva igen, kanske träffa en ny (trogen) man och få både livs- och sexlusten tillbaka.

Nej, inte när det kommer till otrohet. Absolut inte.
  • Anonym (Mimmi)
    Anonym (HH) skrev 2024-11-10 17:43:38 följande:
    1. Då du tycker att om man är otrogen så det är kört för paret det går inte att gå vidare bara skiljas?
    2. man kan förlåta allt förutom otrohet?
    1. Exakt, rätt uppfattat.
    2. Nej, inte allt. Inte våld eller kriminalitet heller. Säkert mer men inget jag kommer på just nu.
Svar på tråden Frun har tappat sexlust