• Anonym (Milla)

Vad vill min dejt egentligen?!

Träffat en man som jag ser potentiell framtid/ relation med men något får mig att backa.

Han pratar öppet om tidigare relationer, dock understryker att inga känslor finns kvar.

Han kollar på porr men inte så ofta(enligt honom)

?Skojade? om att vi ska skaffa barn osv på sjätte dejten. Ingen aning om han var seriös eller inte.

Visade bild på en tjej som han tycker är snygg på Instagram

Bad mig höra av mig när jag kan ses efter jag sagt att han får höra av sig när han vill träffas igen(hans schema är mer fyllt än mitt kommande veckorna)

Han är snygg med ett bra jobb- player?

Sa till mig på andra dejten att ?du kan bli ett problem för mig?

Utöver detta har våra stunder ihop varit väldigt trevliga, kemin matchar och vi har många saker gemensamt. Jag ser bra ut men har ingen karriär som han, undrar därför vad han vill med mig när han kan få en vilken tjej han vill och dessutom med bra jobb. Han har frågat ut mig på alla dejter och bjudit på. Är det min tur att höra av mig nu? Är han intresserad? Vad vill han?

• Svar på tråden Vad vill min dejt egentligen?!
  • Anonym (Anette)

Den mannen osar röda flaggor.. jag hade inte inlett nånting alls med honom utan tackat för mig och gått vidare. 

• Anonym (F)

Flaggor flaggor flaggor! Och när han sa att DU skulle höra av sig skulle du ha bollat tillbaka att nej, han får höra av sig.

Och fall inte för sånt skit som "du kan bli farlig för mig", snack om att skaffa barn osv, det är bara skitsnack. Många killar verkar inte ens fatta att det är player moves att hålla på så, men det är INTE ett dugg seriöst iaf.

Nej ts, du behöver inte vänta på att han hör av sig, du kan redan nu kontakta honom och säga att det inte känns rätt mellan er och att du kommer att gå vidare. Eller så väntar du tills/om han hör av sig och ger samma meddelande.

• Fjäril kär

Ohh .. den mannen signalerar problem big time...Jag hade avslutat och lyssnat på magkänslan där. 

• Daphodil

Ingen av de här sakerna känns som jätteproblem om allt annat funkar bra. Jag hade nog kunnat lyfta flera småsaker som min blivande man gjorde under vår första dejtingtid, men som inte betydde något negativt i slutändan.

Gillar du honom så kör på och se vilken riktning det tar.

• Anonym (A)

Jag hade lyssnat på magkänslan med alla dessa röda flaggor.

• Anonym (Milla)
    Daphodil skrev 2024-11-06 21:51:58 följande:

Ingen av de här sakerna känns som jätteproblem om allt annat funkar bra. Jag hade nog kunnat lyfta flera småsaker som min blivande man gjorde under vår första dejtingtid, men som inte betydde något negativt i slutändan.

Gillar du honom så kör på och se vilken riktning det tar.

Vad gjorde/sa din blivande man? jag gillar honom men hans framfusighet gör mig osäker. Han ger mig komplimanger, gosar och pussas, till och med ger han på puss på pannan. Sista han sa innan vi skildes är att han vill ses igen men att jag ska höra av mig. Ändå tvivlar jag, eftersom han sagt de där sakerna och att han egentligen kan få vem han vill.
  • Anonym (F)

En kille som vill ses hör av sig, så enkelt är det.

Svar på tråden Vad vill min dejt egentligen?!