Vad ska jag göra?
Jag vill nog bara skriva av mig. Min sambo har varit sjuk nästan hela hösten i en otrolig jobbig förkylning med irriterande hosta. Hon har varit hos vården och fått den hjälp de kan erbjuda och förhoppningsvis är hon på bättringsvägen nu. Hon fick även sin mens för några dagar sedan. Hon har varit otroligt stark under denna period men inatt bröt hon ihop. Jag fick höra hur dålig jag är och att vi inte borde vara tillsammans längre. Samtidigt som jag jobbar vill hon att jag ska fixa lunch åt henne och jag ska bara fokusera på henne i princip. Jag försökte förklara att då måste jag också sjukanmäla mig. Jag kan inte jobba samtidigt som jag sköter henne. Efter jobbet gör jag massor av saker för att förenkla för henne men inte tillräckligt tydligen. Jag försökte under hela hennes utbrott bara vara lugn och få henne att lugna ned sig. Till sist lignade hon ned sig och somnade i min famn. Jag är helt slut idag men försöker ändå att jobba.Hon sa förlåt i morse för sitt beteende och jag sa att det behövde hon inte. Ska jag utgå från att vårt förhållande är över och börja flytta ut mina saker redan i eftermiddag eller ska jag låtsas som ingenting och bara bete mig normalt och se hennes ord inatt bara som någon typ av frustration?