Tappar hoppet
måste nog avreagera lite grann och kanske få lite stöd indet här😅
vi börjar närma oss 40 och har flera barn tillsammans,älskar barnen över allt annat. Gifta nästan 20år och ihop sen vi var tonåringar.Båda har bra jobb och inget klaga lver inkomsterna. Smarta ungar,fin villa med sjöutsikt och ytligt går det cäldigt bra på alla sätt och vis. Snäll,trevlig och väldigt snygg fru MEN... våra behov träffar inte alls. Aldrig gjort det heller.. själv är jag völdigt aktiv och skulle vilja ha sex helst varje dag. Morgon,lunch kväll why not.. statistiken säger något annat. Vi har sex max 10 ggr per år. Frun frisk,absolut ingen stress,depression eller liknande.. själv aktiv och snygg,tar hand om utseendet osv.
har varit sexuellt frustrerad minst sista tio åren och vi har pratat om saken jämna mellanrum men det händer inget. Hon snstränger sig noll för att hjälpa saken. Det enda hon efterfrågar och tjatar är mer nörhet o intimitet för att det kan kanske med tur leda till sex någon gång. Man får alltså ta initiativ varje gång själv och bli avfärdad minst 10 gånger innan det nappar. När vi väl har sex är det väldigt bra sex.
förstår inte alls varför det inte händer oftare? Har blrjat bli irriterad,otrevlig nästan och vill absolut inte ge henne närhet alls. Försöker undantrycka lusten och alla tankar om sex och vill inte utsätta mig för att bli avvisad igen.
hon förstår inte alls. Onanerar flera gånger i veckan och hon vet att jag haft länge leksaker också för det men aldrig föreslagit att hon kunde hjälpa på npgot vis utan att ha samlag heller.
funderar seriöst nu skaffa en älskarinna/kk för enbart sex så att jag får utlopp för frustrationen.. är btw grym i sängen om någon är intresserad😆😁
har någon erfarenhet av samma grej?