Inlägg från: Anonym (Ella-Bella) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Ella-Bella)

BIM december

Hej allihopa 😄
    jag hoppar också in här efter att mensen kom i torsdags. Detta blir vårt andra försök till första barnet.
    Inför denna månad har jag nu preppat med rosenrot som jag tagit sedan mensens andra dag och med ägglossningtest. Detta använde vi inte heller nu under november så blir spännande att testa!

Anonym (LängtarEfterTredje 3/12-2024
    Anonym (Lantisen) 8/12-2024
    Anonym1050 10/12-2024
    Anonym (BarnlängtanVSjobbmoral 21/12-2024)
    Anonym (LängtarEfterTredje 28/12-2024
    Ella-Bella 12/12

• Anonym (Ella-Bella)

Hehe ser att jag lade mitt namn i Icke datum-ordning 😅 tar mig friheten att fixa till listan hoppas det är ok 🥰

3/12 - Anonym (LängtarEfterTredje
    8/12 - Anonym (Lantisen)
    10/12 - Anonym1050

12/12 - Ella-Bella
    21/12 - Anonym (BarnlängtanVSjobbmoral)
    28/12 - Anonym (LängtarEfterTredje)

• Anonym (Ella-Bella)
    Siripiri skrev 2024-11-24 17:29:24 följande:

Jahopp nu är nog missfallet här 🙃 rosaröda flytningar och tempen var lite lägre imorse. I augusti var jag gravid i 39 dagar och idag är på 38, så det är väl så länge som min kropp vill behålla ett embryo.. 😶 
    Nu tror jag att det blir babymaking-paus♥️  

Lycka till allihopa♥️♥️🌸

Åh lider med dig ❤️ håller alla tummar och tår att så inte är fallet så klart!! Skickar massa kramar ✨
  • Anonym (Ella-Bella)

Dagens LH. ska inte ljuga, hade inte höga förhoppningar av någon anledning att jag skulle få något resultat av detta testande, men det ser ju ändå lovande ut? 

har även haft känningar i äggstockarna idag så jag hoppas att det tar denna månad!

• Anonym (Ella-Bella)
    pfk1991 skrev 2024-11-27 07:25:46 följande:

Positivt digitalt testa tidigt idag 😱 ÄL+10, tre dagar innan BIM. Är såklart jätteglad men får också panik, typ vad har jag gett mig in på haha. Har fått samma känsla när jag plussat mina tidigare två graviditeter också så jag vet att det går över, men var nog inte beredd att det skulle gå så fort att bli gravid. 

Hoppas det vill stanna, har både fått MA, kemiska graviditeter tidigare så jag ska försöka hålla huvudet kallt ?

Stort grattis va roligt!!! 😄❤️
Svar på tråden BIM december