• Väntarpå4an

BIM december

drömmenomfamiljelivet skrev 2024-12-04 21:18:11 följande:
    Relaterar till det!! Är på äl+10 kanske? Så fortfarande väldigt tidigt för oss båda, bara att fortsätta testa och hoppas på det bästa😅❤️
    Idag har jag haft molvärk till och från, men mest på vänster sida konstigt nog? Sen så har brösten i skrivande stund fått fnatt och gått från apelsiner till meloner hahah, hoppas bara att det inte är mensen som spökar.. ska testa imorgon igen, så förvänta er ytterligare inlägg med att bedöma mina test😂😂
    Ska snart upp och testa igen😅🙏
    Jag tyckte jag kände av något mycket mer innan. Hade lite illamående som kom och gick, det är dock kvar men lugnat ner sig, hade som ilningar ner mot fiffi som minskat radikalt, molvärk också kvar men minskat och det har jag typ jämt mellan äl och mens. 

Men men får se 😍
  • Väntarpå4an

Godmorgon❤️
    Ni som tempat ett tag, de senaste dagarna har min temp sjunkt mycket, fortfarande över coverline men känns sådär på nåt sätt. Har ni nåt klokt att säga? Är det tecken på att inget fastnat? Vad tror ni? 

• Väntarpå4an

Bilden igen då????
    Godmorgon❤️
    Ni som tempat ett tag, de senaste dagarna har min temp sjunkt mycket, fortfarande över coverline men känns sådär på nåt sätt. Har ni nåt klokt att säga? Är det tecken på att inget fastnat? Vad tror ni? 

• Väntarpå4an
    mo4s skrev 2024-12-05 09:01:47 följande:

Fortsätter ni testa även efter ÄL? Jag använder appen Premom och det står varje dag att jag ska fortsätta med tester för att se om nivåerna sjunker och förblir låga.

Brukar ni göra så? Vad är syftet? Mina är nere på 0,29 tre dagar efter ÄL och jag tycker det känns lite onödigt att slösa på fler tester denna månad 💸 Men är frustrerande att kurvan i diagrammet inte riktigt är nere på samma nivå som när jag började testa 😄

Nej jag slutar efter fast gubbe. Tempar ju så då ser man när ägglossningen ägt rum 😍 bäst att spara på dom kronorna tänker jag 
  • Väntarpå4an
    AngieF skrev 2024-12-05 18:14:48 följande:
    Tack men bara för det upptäckte jag en pytteliten blödning när jag var på toa i em? Får hoppas att det är en nidblödning trots att Google säger att det är relativt ovanligt. Kanske får avvakta med test ett par dagar

Detta var äl+13 för mig förra månaden så det kan också dröja innan det blir tydligt. Dagarna innan var det helt blankt. Dock sluta det i ett mf 😞
  • Väntarpå4an
    Väntarpå4an skrev 2024-12-05 05:51:24 följande:

Bilden igen då????
    Godmorgon❤️

Puffar mitt inlägg imorse :)

• Väntarpå4an
    Aducia skrev 2024-12-05 19:51:58 följande:
    Svårt att se ifall det där är en ordentlig temphöjning, hade velat se hela charten egentligen för att kunna säga nånting. Men om allt är rätt så, sålänge tempen är över coverline så ska det inte vara något problem.
    Tack snälla för svar. Tempen är fortfarande över coverline men sjunkt från högsta tempen efter ägglossning. Bifogar med en ny bild 😊
  • Väntarpå4an
    AngieF skrev 2024-12-05 20:52:02 följande:
    Jag beklagar! Detta är första ägglossningen sen mitt MA. Skulle så gärna få ett + nu direkt efter. Har åtminstone inte kommit mer blod så försöker hålla hoppet uppe..
    Känner precis samma🙏❤️ hoppas vi båda får ett plus nu igen.
    Beklagar för dig också❤️❤️
  • Väntarpå4an
    Aducia skrev 2024-12-05 21:11:58 följande:
    Mycket tydligare där, och jag har varit gravid trots låg temp över coverline så tappa inte hoppet! Den behöver inte vara jättehög för att vara gravid =)
    Tack då håller jag hoppet uppe 🙏❤️
  • Väntarpå4an

Tempen gick upp men fortfarande negativt på stickan äl+12 idag 😢
    Har använt tento test stickor. Nån med erfarenheter av dom?
Svar på tråden BIM december