• Anonym1050

BIM december

hej hej !!
    detta är en tråd för alla som planerar barn och har BIM i december 2024 ! Här dissktetar vi högt och lågt gällande bebisverkstaden. 

presentera dig gärna och häng på ! 

BIM-lista i kommentarerna, kopiera och klistra in med ditt användarnamn och BIM dag! 

Nu avslutar vi året med den bästa presenten 😍

• Svar på tråden BIM december
  • Malines
    drömmenomfamiljelivet skrev 2024-12-02 15:04:16 följande:

Hej alla!

haft peak på ägglossningstesterna jag tagit I flera dagar, så kan vara allt mellan 8-13 dpo idag! Ser ni något eller hittar mina ögon på linjer igen?😂

detta test är taget nu, dvs inte morgonurin. Ska testa imorgon på morgonen igen, blev lite otålig nu bara😂
    Ser tyvärr ingen linje men det är svårt genom skärmen 🙈 Men som du säger testa igen imorgon bitti ☺️
    Anonym (Önskanomnr6) skrev 2024-12-02 15:31:28 följande:

Ååååå Grattis grattis grattis alla som plussat!!

S
    Här tog mensen precis slut och min monitor säger att det är dags att börja testa 🥳🥳. Detta blir första riktiga försöket för oss eftersom jag precis haft min första mens efter amning och förlossning 🥰🥰

Välkommen! Hur länge sen var det du hade din förlossning? 🥰
  • Björkskogen

Ja då drar stökveckan igång. Imorgon åker jag till Danmark på kurs och gubben på jobb på annat håll i sverige. 
    Jag hemma fredag och gubben kanske inte kommer hem före måndag nästa vecka. 
    Får jag äl samma som förra gången så har jag äl nästa måndag 9 dec samma dag han kommer hem. Så vi är väl inte heeelt körd denna månad. Vi hinner en gång på mån kväll då. Hoppas verkligen äl dröjer 2 dagar den här gången 😂🙈 
    Tänker iaf inte ta äl test eller temp denna gång. Jul snart och sånt så siktar på nästa cykel istället, då är vi hemma båda 2. 

Ville mest bara skriva av mig, håller tummarna det går bättre för er med gubbar och tajming😂🙏 

• Björkskogen

Inte omöjligt, hoppas! 😄

Väntarpå4an skrev 2024-12-02 17:18:30 följande:

Kan vara bra att ha med bilden 🤣

implantationsdipp?

• Väntarpå4an
    Björkskogen skrev 2024-12-02 18:05:18 följande:

Ja då drar stökveckan igång. Imorgon åker jag till Danmark på kurs och gubben på jobb på annat håll i sverige. 
    Jag hemma fredag och gubben kanske inte kommer hem före måndag nästa vecka. 
    Får jag äl samma som förra gången så har jag äl nästa måndag 9 dec samma dag han kommer hem. Så vi är väl inte heeelt körd denna månad. Vi hinner en gång på mån kväll då. Hoppas verkligen äl dröjer 2 dagar den här gången 😂🙈 
    Tänker iaf inte ta äl test eller temp denna gång. Jul snart och sånt så siktar på nästa cykel istället, då är vi hemma båda 2. 

Ville mest bara skriva av mig, håller tummarna det går bättre för er med gubbar och tajming😂🙏 

Håller tummarna att tajmingen är på er sida🙏❤️
  • Väntarpå4an
    Björkskogen skrev 2024-12-02 18:05:56 följande:

Inte omöjligt, hoppas! 😄

Hoppas hoppas hoppas 🙏❤️
  • Anonym (blomman)

Hej! Hade egentligen tänkt skippa vara med i denna tråden för att försöka tänka på annat denna månad, men nu måste jag ändå in här och fråga en grej. Fick positivt ÄL-test idag. Vi hade mys igår, men jag tänker att det även vore bra idag och/eller imorgon för att öka chanserna. Är det ?bäst? att ha det idag eller imorgon om det bara blir att vi tar en av dagarna? 😅

• Errorika
    Anonym (blomman) skrev 2024-12-02 20:55:21 följande:

Hej! Hade egentligen tänkt skippa vara med i denna tråden för att försöka tänka på annat denna månad, men nu måste jag ändå in här och fråga en grej. Fick positivt ÄL-test idag. Vi hade mys igår, men jag tänker att det även vore bra idag och/eller imorgon för att öka chanserna. Är det ?bäst? att ha det idag eller imorgon om det bara blir att vi tar en av dagarna? 😅

Känns som att många rekommenderar varannan dag, så kanske imorgon och torsdag? 😁

Positivt ÄL-test betyder ju bara att hormonerna är höga nog för att börja försöka släppa ägget snart. Så ägget kan ju släppa senare i veckan, även om testet är positivt idag 😻
  • Pandan14
    Väntarpå4an skrev 2024-12-02 17:18:30 följande:

Kan vara bra att ha med bilden 🤣

implantationsdipp?

Det kan det absolut vara, jag fick det och jag plussade i november 🥰
Svar på tråden BIM december