BIM december
Koststillskott
Någon som tar andra tillskott eller slutar ta under lutealfasen? Någon mer som tar Q10 och fortsätter ta det hela cykeln?
Koststillskott
Någon som tar andra tillskott eller slutar ta under lutealfasen? Någon mer som tar Q10 och fortsätter ta det hela cykeln?
Fortsätter ni testa även efter ÄL? Jag använder appen Premom och det står varje dag att jag ska fortsätta med tester för att se om nivåerna sjunker och förblir låga.
Brukar ni göra så? Vad är syftet? Mina är nere på 0,29 tre dagar efter ÄL och jag tycker det känns lite onödigt att slösa på fler tester denna månad 💸 Men är frustrerande att kurvan i diagrammet inte riktigt är nere på samma nivå som när jag började testa 😄
I morse var min temp på 36.64 betyder det att ägglossning redan inträffar snart eller det behöver nödvändigtvis inte betyda något utan kanske sänks igen?
Jag är ny på detta med temp. Min första månad med det!
Är det Premon du använder?
Det dyka upp ett "B" på toppen om BBT är spikat, men de kan komma i efterhand! Hur ser ditt diagram ut?
Någon som använder FF och vill visa sin kurva med Lutal line? Den röda streckade? Gärna någon hel cykel man ser hela 🤩
Blå är nuvarande cykel men slutade tempa inatt efter att clearblue sa gravid 2-3 igår redan på äl+ 13 😊 Orange är förra cykeln som efter plus på äl+ 11 slutade i missfall på cd 30.
Måste bara skriva av mig lite.
Känner mig så uppgiven denna cykeln. Vi har försökt sedan i juli och vart gravida 2 gånger sedan dess men det vill inte stanna kvar 💔😢
Vi gör verkligen allt för att logga, pricka in rätt dagar, vitaminer you name it.
Jag känner typ gravid symptomen jämt efter ägglossning känns det som så jag känner mig bara dum sen när mensen kommer som "trott" nåt.
Känns bara som att tiden går och vi bara försöker, lyckas och misslyckas.
Usch detta är verkligen jobbigt och påfrestande i perioder och jag önskar att jag hade kunnat känna mer av "blir det så blir det".
Förlåt för gnälligt inlägg men va tvungen att få ur mig det, finns det nån mer som känner samma sak?
❤️❤️❤️