• Väntarpå4an

BIM december

Björkskogen skrev 2024-12-02 18:05:56 följande:

Inte omöjligt, hoppas! 😄

Hoppas hoppas hoppas 🙏❤️
  • Väntarpå4an
    Anonym (Tecken på ägglossning?) skrev 2024-12-02 21:43:47 följande:

När ni får ägglossningsflytningar inför ägglossning, är det supertydliga eller liksom att ni vid något tillfälle märker av flytningarna? Eller är det liksom vid varje toalettbesök att ni tydligt märker av att det är ?halkigt? och att de är ?elastiska?? Har denna månad kanske bara upplevt det vid 2 tillfällen två dagar i rad, de har inte heller varit suuuuperelastiska? :/ men lite grann o just att det känts lite halkigt typ?

Jag brukar ha ganska tydligt. Men oftast så att jag märker det vid toalettbesök och torkar mig. Men det är mindre för mig nu när jag är äldre än tidigare  :)
  • Väntarpå4an
    Pandan14 skrev 2024-12-02 21:27:36 följande:
    Det kan det absolut vara, jag fick det och jag plussade i november 🥰
    Åh hoppas hoppas 🙏❤️ idag gick temp upp igen. Dock marginellt från 36,72 till 36,74. 
  • Väntarpå4an
    drömmenomfamiljelivet skrev 2024-12-02 15:04:16 följande:

Hej alla!

haft peak på ägglossningstesterna jag tagit I flera dagar, så kan vara allt mellan 8-13 dpo idag! Ser ni något eller hittar mina ögon på linjer igen?😂

detta test är taget nu, dvs inte morgonurin. Ska testa imorgon på morgonen igen, blev lite otålig nu bara😂
    Hur gick testet nu på morgonen? ❤️🥰
  • Väntarpå4an
    drömmenomfamiljelivet skrev 2024-12-03 06:51:41 följande:
    Missade att lägga in bilden😂
    Jag tycker mig nog se ett streck😍😍😍🙏 digitalt imorgon kanske?
  • Väntarpå4an
    drömmenomfamiljelivet skrev 2024-12-03 20:58:31 följande:
    Ååh gör du också det??😍

har inga fler digitala hemma dessvärre, bara såna rfsu testa ofta stickor! Däremot har jag hört att dom ska vara jättedåliga, men tänker att jag får använda upp dom först så kanske jag får en trevlig överraskning till slut om bebisgudarna är på min sida!

är så trött att cykel efter cykel behöva kämpa, och det tar emot så att våga söka hjälp om det inte går vägen.. :(
    Ja jag tycker att det syns något men så svårt på bilderna här, kass upplösning på FL 😢

Kör slut på rfsu lika bra ju😊 men jag för tyvärr hålla med om att de är dåliga. Har använt de själv. 

Håller alla tummarna för dig, känner samma sak. Så trött på det. Vi har haft två tidiga mf sen vi börja försöka i juli 😞
    Jag ska testa ett imorgon på morgonen. Äl+9 så förväntar mig inte så mycket av det😅
  • Väntarpå4an
    drömmenomfamiljelivet skrev 2024-12-03 23:17:12 följande:
    Håller tummarna att allt går vägen för er!!❤️ uppdatera gärna när/om du testar❤️
    Testade på morgonen idag äl+9 det va tok blank men väntade mig inget annat heller ovasett😅 hur har det gått för dig idag?
  • Väntarpå4an
    RainbowFamilyDreams skrev 2024-12-04 17:19:36 följande:

Misstänker tidigt missfall här...är förkrossad. Väntade mens 30/11.. ingenting.. testat svagt positivt i en vecka. Igår ljusrosa flytningar... idag övergick det till blödningar, med molande värk och vanlig "mens" som det ser ut att vara...Jag är helt förkrossad.. den kortvariga lyckan varade inte länge.. genomgår assisterad befruktning pga samkönad relation, och det har varit många utredningar och dessutom hormonstimulerande inför insemination...

behöver få missfallet bekräftat, men nu är chanserna i princip obefintliga trots att jag testade positivt två gånger idag på Cb... men det är väl de små mängderna hcg som finns kvar i min kroppGråter.... är det NÅGON som iprincip fått mens och mensbesvär men ÄNDÅ varit gravida? greppar efter halmstrån men inser tyvärr katastrofen....

måste kontakta bm och kliniken imorgon, jag kommer bli hemma från jobbet för både kropp och knopp är helt slut..

Sänder massa kramar ❤️❤️❤️❤️ det är fruktansvärt och vet tyvärr hur det känns. Vänta tills du slutat blöda och ta ett nytt test.
    Jag håller tummarna för er och att det fortfarande växer något❤️❤️
  • Väntarpå4an
    mo4s skrev 2024-12-04 08:29:42 följande:

Koststillskott

Någon som tar andra tillskott eller slutar ta under lutealfasen? Någon mer som tar Q10 och fortsätter ta det hela cykeln? 

Tar Q10 och fortsätter hela cykeln. Tar även folsyra, d-vitamin hela tiden
  • Väntarpå4an
    drömmenomfamiljelivet skrev 2024-12-04 11:22:36 följande:
    Nu tog jag ett av mina rfsu testa ofta test, och som jag nämnt tidigare så är jag lite skeptisk mot dom då många inte alls tycker dom är bra. Tänker använda upp dom jag har hemma, men till min förvåning så ser jag kanske tillstymmelse till en början av en linje? eller är det ett klassiskt spökstreck som brukar visas på dessa test? Hoppas inte FL försämrar kvaliteten på denna bild allt för mycket😅
    Ååååh denna bildkvalité på FL🙈 så svårt att se. Men kör på ett nytt imorgon. 
Svar på tråden BIM december