• Anonym (skaka)

Konstig vän

Min väninna skicka ett konstigt mess igår (jag är man). Vill poängtera att vi har ingen gemensam vän som heter Kim. Aldrig någonsin hört talas om någon Kim i hennes sammanhang.

Hon: ?Halloj! Bara en undran, har du hört av dig till Kim? Om isåfall, varför??

Jag: ?Va?

Hon: ?Du känner inte till något sådant??

Jag: ?
    Menar du min polare Kim eller vad??
            ?Vad menar du??

Hon: ?Nä då var det inget?

Jag: ?Kan du förklara varför mitt namn dyker upp med någon Kim?

Hon svara inte på detta radioskugga. Är detta ett ok beteende? 

• Svar på tråden Konstig vän
  • Anonym (Ju)

Den där Kim hade väl blivit kontaktad av nån okänd och de ville kolla om det var du. 

• Anonym (Sara)

Hon skickade väl till fel person. Inget att haka upp sig på. 

• Anonym (Hmmm ...., ,)

Tolkar det som att hon "råkat" träffa din vän Kim och han har berättat nåt till henne som du har sagt. Troligen något om henne. 

• Anonym (skaka)

Hon har inte skickat fel o hon har inte träffat min polare. Hon vet ej vem han är o vi bor 12 mil ifrån varandra.

• Anonym (Toker)

Använd fantasin.

Hennes nya kille som du inte vet om är svartsjuk på dig. Han påstår att du sagt något till honom som bekräftar hans ståndpunkt.

Hennes nya kille som hon bråkar med heter Kim.

• Anonym (skaka)

Hon har ingen kille det kan jag lova till 200%.

• Lynx123

Hon förväxlade nog digmed någon annan. Eller så var det ett fejkmeddelande. Det har jag fått.på messenger förut.

• Anonym (Eh)

Vadå "ok beteende", vilket? Att ställa konstiga frågor? Ja. Att vägra svara på frågor? Nja.

• Anonym (Anna)

Hon har en snygg tjejkompis som heter Kim. Hon nämnde ditt namn, x, och Kim svarade ?jahaa x? var det han som skrev till mig häromdagen??. Hon vill veta om det var du, så hon frågar. När du inte vet så vill hon inte förklara, eftersom hon kommer te sig svartsjuk och lite galen om hon börjar anklaga dig för att skriva till hennes tjejkompisar. 

Svar på tråden Konstig vän