• brunetten900

IVF

Någon mer som ruvar ? Idag är det 2 dagen av ruvandet. Känns så himla långt till testdagen, svårt att leva som vanligt och inte tänka på det liksom. Någon mer som ruvar ? Min andra insättning av fryst embryo, sist i oktober fick ju ett minus. Hoppas, hoppas verkligen på ett + denna gång. 

• Svar på tråden IVF
  • Linda023

Hej!
    Håller tummarna för dig :) Känner du av något?
    Jag har gjort äggplock 13/11 och fick samtal på dag 2 (15/11) att de vill sätta in ett fint embryo :D Så jag ruvar på nu :) Jag kände av i söndags och i måndags att det känns som lite stickningar och att det drar i nertill. 

• brunetten900

Hej tack. Är på dag 8 idag. Känt lite stickning sent i em typ snett från naveln. Men med sonen kände jag ingenting. Fundersam om jag ska testa mig på fredag morgon men är så sjuuukt nervös.  När har du testdag? 

• Linda023

Idag är det ruvardag 6, känner att det spänner lite och kanske knyter sig lite då och då. Hoppas verkligen att det är ett växande embryo där inne :D Jag har testdag 3 december. Förra insättningen 16/9, sen testade jag 26/9, då var det positivt. Sen tog jag det riktiga graviditetstest 2/10 och det var negativt. Troligen en kemisk graviditet.

• BellaD

Hej, jag ruvar i och håller på att bli knäpp.

Hadde äggklocka 8/11. Alt såg jättefint ut först. Många stora fina äggblåsor. Dom trodde vi skulle få ut 10 stk.

Vi fikk ut 3 ägg... Dom andra äggblåsorna var tomma. 1 ägg var omoget. Et ägg visade sig ochså vara tomt.

Det sista ägget blev befruktade och delat til 7 celler dag 3, då vi återförde det.

Jag är nu exstremt hungrig, illamående ibland. Exstremt andfådd. Och livmoderstappen är mjuk. Jag har halsbränna. Mycket huvudvärk. Lätt molande mensvärk (det brukar jag inte får för efter jag har börjat blöda).

I morgon skal jag testa. Och jag tänker att jag måste vara tokigt om jag har innbillat mig alt detta.

Svenska är inte mitt modersmål. Så förlåt för alla fel🙊

Svar på tråden IVF