Antisionism är inte antisemitism
Varsågod 😁
Varför är det ett folkmord.
Min kristallkula säger mig att jag kommer att få ett svar som pratar om sionistisk propaganda.
Ganska dåligt väder nu förresten, jäkla Israel!
?In recent months, Israel has quietly provided some relief as part of an unofficial, Egyptian-brokered truce with Hamas, in exchange for reduced rocket fire from the territory and the scaling back of weekly protests along the border. It has allowed Qatar to deliver millions of dollars in cash to allow Hamas to pay its civil servants and has allowed the United Nations to step up aid efforts.?
Netanyahu allowed Qatar to bring cash to Hamas in exchange for an end to the violence.
https://www.jns.org/the-myth-that-israel-netanyahu-created-funded-hamas/
Duckar vilka frågor? Israel blev och blir anfallet av grannarna, de vill leva i fred och har ingen önskan om att döda palestinier som inte är terrorister. Du kan säkert leta upp någon extrem sionist som säger något annat men de är verkligen i minoritet.
Hamas och många islamistiska grupperingar och regeringar hymlar inte om vad de är ute efter, etnisk rensning av judar. Alla islamistiska stater har ett apartheidsystem och tolererar inte judar eller kristna i sitt land. Fördömer du det?
www.aftonbladet.se/nyheter/a/Rr77qd/aftonbladet-direkt
Ni som skriver rasistiska kommentarer borde läsa.
www.aftonbladet.se/nyheter/a/Rr77qd/aftonbladet-direkt
Alla kommer väl ihåg när IDF dödade en palestinsk far och hans son. Jag kommer aldrig att förstå hur kunde man så länge och så ihärdigt skjuta tills de blev dödade. Dessa människors enda brott var att de var palestinier.