Först lämnade han och nu vill han ha en paus
Hej!
jag och mitt ex var tillsammans i ca 1.5 år, vi hade det lite bråkigt mot slutet, men annars så var allting bra, han sa att han aldrig ville lämna mig osv osv,
förra måndagen gjorde han slut via sms, vägrar prata med mig förrens 2 dagar efter då han säger att han vill komma tillbaka sen, men han behöver en paus nu.
vi har hörts varenda kväll efter det, varenda kväll har han sagt att han vill komma tillbaka men att det inte går just nu för att han mår för dåligt, han är iskall oftast och vill helst inte prata med mig för mycket.
han säger att han mår väldigt väldigt dåligt och att han aldrig mått såhär dåligt förut.
han har skrivit att han kommer tillbaka någon gång under december månad.
jag vet inte riktigt vad jag ska tänka eller vad jag ska göra, för han säger ju att han ska komma tillbaka sen, men jag går sönder av det här, jag saknar honom hela tiden och tog initiativ till att ses för en dag sedan, men då ville han absolut inte det.
jag vet inte ens vart jag vill komma med det här, jag behöver stöd tror jag och jag tror att jag bara behöver få höra andras åsikter.