• Anonym (Less)

Klagar på att jag aldrig är kåt

Jag är aldrig kåt, ok! Och har nu också fått höra det av min man. Jag vet inte varför jag aldrig är kåt! Hur fan vet man det?! orkar inte att han klagar, gör ju inte att jag blir mer kåt direkt 

• Svar på tråden Klagar på att jag aldrig är kåt
  • Tom Araya

Det brukar vara så att man behöver söka kunskap där det saknas, i ditt fall genom medicinska undersökningar om allt står rätt till med din kropp.

Hur har det varit med lusten tidigare?

• Anonym (Less)
    Tom Araya skrev 2024-11-21 19:01:35 följande:

Det brukar vara så att man behöver söka kunskap där det saknas, i ditt fall genom medicinska undersökningar om allt står rätt till med din kropp.

Hur har det varit med lusten tidigare?

Jag var kåt för 15 år sedan kanske. sedan dess mer bara ställt upp på sex 
  • Anonym (B)
    Anonym (Less) skrev 2024-11-21 19:03:06 följande:
    Ja då har du dig själv att skylla. Du har inte tagit tag i problemet varför du inte vill ha sex.
  • Anonym (Less)
    Anonym (B) skrev 2024-11-21 19:05:18 följande:
    Ja då har du dig själv att skylla. Du har inte tagit tag i problemet varför du inte vill ha sex.
    Idiot 
  • Anonym (r)

Ja ställer du upp sen 15 år är det svaret vilket du själv inser...

• Anonym (Less)
    Anonym (r) skrev 2024-11-21 19:18:56 följande:

Jag har ställt upp på det sättet män vill ha sex på! Jag har inte krävt att jag ska ha det skönt på något sätt, aldrig!
  • Tom Araya
    Anonym (Less) skrev 2024-11-21 19:03:06 följande:
    Då har ju något förändrats sedan dess, antingen i din kropp eller i er relation eller i din attraktion till din man.

Det kan exempelvis vara hormonförändringar eller att man inte utvecklats tillsammans sexuellt eller att han inte har haft tillräckligt stort fokus på din lust och dina sexuella behov.
  • Anonym (Less)

Så fort jag uttryckt att jag vill ha längre förspel osv så har jag varit jobbig. Så sånt slutade jag med efter något år

• Tom Araya
    Anonym (Less) skrev 2024-11-21 19:24:26 följande:

Jag har ställt upp på det sättet män vill ha sex på! Jag har inte krävt att jag ska ha det skönt på något sätt, aldrig!
    Anonym (Less) skrev 2024-11-21 19:27:03 följande:

Så fort jag uttryckt att jag vill ha längre förspel osv så har jag varit jobbig. Så sånt slutade jag med efter något år

Kanske har du hittat punkten där et sexliv felar.

• Anonym (B)
    Anonym (Less) skrev 2024-11-21 19:27:03 följande:

Du skulle naturligtvis ha lämnat honom. Bara en idiot gör om samma misstag om och om igen och hoppas det blir annorlunda.
Svar på tråden Klagar på att jag aldrig är kåt