• ojskipojski

Vart kan man få ozempic utskrivet?

Är det fortfarande möjligt att få ozempic eller Rybelsus utskrivet från vikt doktor / appar online ? (Som kostar typ 1000 kr per månad.) vart!??

Hade möte med doktor 24, de skriver ut wegovy (3800 kr) saxenda (2500 kr) mounjaro (4800 kr). Jag har absolut inte råd med detta, runt tusen lappen hade varit enda rimliga alternativet för mig. (+ eventuellt vårdapp typ 500 kr får väll gå också?) 

finns det fortfarande appar som skriver ut just OZEMPIC (eller motsvarande) så man kan köpa det för typ 1050 kr per månad.

har obesitas så blev direkt godkänd för läkemedel hos Doktor24 men som sagt skriver de inte ut läkemedel jag överhuvudtaget har råd med?

• Svar på tråden Vart kan man få ozempic utskrivet?
  • Anonym (My)

Jag får rybelsus, den kostar 1100 kr/mån. Sen avgift hos DrVikt kostar 500kr så 1600kr/mån betalar jag. 

• Anonym (Hej)
    Anonym (My) skrev 2024-11-22 11:55:05 följande:

Jag får rybelsus, den kostar 1100 kr/mån. Sen avgift hos DrVikt kostar 500kr så 1600kr/mån betalar jag. 

Det är bättre att du lägger dom pengarna på bra mat.
    Det finns inga qvickfix som inte är skadliga.

Du kommer bara att förstöra din ämnesomsättning 
  • Anonym (d)

Skriver inte vanliga vården ut detta?

• Anonym (My)
    Anonym (Hej) skrev 2024-11-22 12:01:56 följande:
    Det är bättre att du lägger dom pengarna på bra mat.
    Det finns inga qvickfix som inte är skadliga.

Du kommer bara att förstöra din ämnesomsättning 
    Bla bla bla IDC
  • Liventill
    Anonym (My) skrev 2024-11-22 11:55:05 följande:

Har du diabetes? Annars har jag svårt att se att du får det utskrivet.
  • Anonym (My)
    Liventill skrev 2024-11-22 12:39:19 följande:
    Jag vem vet, jag kanske bara hittar på. 
  • Agda90
    ojskipojski skrev 2024-11-22 10:28:32 följande:
    Vart kan man få ozempic utskrivet?

Är det fortfarande möjligt att få ozempic eller Rybelsus utskrivet från vikt doktor / appar online ? (Som kostar typ 1000 kr per månad.) vart!??

Hade möte med doktor 24, de skriver ut wegovy (3800 kr) saxenda (2500 kr) mounjaro (4800 kr). Jag har absolut inte råd med detta, runt tusen lappen hade varit enda rimliga alternativet för mig. (+ eventuellt vårdapp typ 500 kr får väll gå också?) 

finns det fortfarande appar som skriver ut just OZEMPIC (eller motsvarande) så man kan köpa det för typ 1050 kr per månad.

har obesitas så blev direkt godkänd för läkemedel hos Doktor24 men som sagt skriver de inte ut läkemedel jag överhuvudtaget har råd med?

Förutom medicin, vad hade du tänkt göra för du egen hälsa?
    Om du inte är beredd att ändra dina vanor drastiskt kastar du pengarna i sjön. Bara för att du får medicinen så betyder det inte att du kommer att gå ner i vikt.
    Vanligt tänk kalorier in och ut är värdelöst. Det finns andra och bra sätt. Vill du ha hjälp med det får du gärna skriva till mig. 
  • Liventill
    Anonym (My) skrev 2024-11-22 12:53:02 följande:
    Jag vem vet, jag kanske bara hittar på. 
    Det gör du säkert.
  • Anonym (Silvia Renate)

Ozempics patent går ut 2026 och därefter kommer det bli betydligt billigare och lättare att få tag på samma substans från många olika läkemedelsföretag.

Just nu försöker de mjölka alla på så mycket pengar som möjligt tills patentet går ut. 

• Anonym (d)
    Liventill skrev 2024-11-22 12:39:19 följande:
    Inte som att du själv kan se vilka läkemedel den sidan skriver ut. På sidan.
Svar på tråden Vart kan man få ozempic utskrivet?