• Anonym (Damon)

Sex med bästa kompisen av samma kön.

Hej!

Jag är en kille och var nyligen på en fest där jag drack en hel del. Under fyllan hände något oväntat ? jag hade sex med en nära kompis som också är kille. Jag har alltid varit intresserad av tjejer och ser inte mig själv som gay, men det som hände har fått mig att fundera.
    Sen har vi haft sex en annan gång efter det utan alkohol inblandat kändes bra och mysigt.
    Är det här något som händer andra också? Är det vanligt att sådant sker när man är full, även om man inte ser sig själv som homosexuell? Jag skulle gärna vilja höra andras erfarenheter eller tankar kring detta.
    Händer det bland tjejer med eller mer vanligt för killar?
  • Svar på tråden Sex med bästa kompisen av samma kön.
  • felicityporter

Jag har hånglat med andra tjejer på fyllan när jag var yngre, men skulle aldrig drömma om det som nykter. Jag tror att du är bisexuell.

• Anonym (s)

Du är bi/pan. Visst att folk testar någon enstaka gång men nu har ni kört på igen vilket tyder på att du inte är straight.

• Anonym (E)

Du behöver inte definiera din sexualitet över huvud taget, det är upp till dig om du vill eller inte vill göra det. Ligg med de personer som får dig att må bra.

• Anonym ((Lycklig))

Halloj!
    Tjej här. Jag förstår dig, tro mig. Har själv varit där (nästan, ingen alkohol inblandad någon gång). Jag har själv alltid identifierat mig som straight. ALDRIG varit attraherad av en tjej ens en gång tidigare även om jag objektivt kunnat säga att de är snygga. 

Men så ja! Började från ingenstans bli attraherad av min bästa vän (tjej) sedan 6 år tillbaka. Det ena ledde till det andra och idag har vi varit ihop snart 4 år och är lyckligt förlovade sedan i våras. 

Jag identifierar mig som bisexuell. Hon är den enda tjej jag någonsin varit attraherad av och jag tycker i allmänhet att tjejer är rätt komplicerade att umgås med, men ja. Jag gillar tydligen bådadera så - bisexuell. Man kan säkert få lika många olika svar som det finns människor på jorden om man frågar vilken sexuell läggning man har, men i slutändan är det bara en själv som avgör antar jag, även om det finns "riktlinjer" kring vad som är vad (har exempelvis en kollega som säger att hon är straight med ett undantag, sin fru, haha!). 

Kul för dig att du verkar tillfreds och ni har trevligt ihop. Var inte rädd för att experimentera och glöm inte att våga! Oavsett vad samhällets normer eller bekanta sägerGlad

• Anonym (Kille)

Varför sätta stämpel på det? Men lutar åt biexprimentell eller bisexuell. Välkommen till bi livet. Det är härligt med rätt personer. 

Men inget du behöver säga till allt o alla om du inte vill. Tog mig 15år o berätta o det är nuvarande sambo (kvinna) så ha det jävligt gött nu i vinter med nyfunna livet ;) 

Svar på tråden Sex med bästa kompisen av samma kön.